actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd October 2012, 08:37
D*de.Ooms D*de.Ooms is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Balen
Posts: 132
Ronald Janssen gaat in beroep

Ronald Janssen ontkent de meest gewelddadige zaken waarvan hij beschuldigd wordt. Ik weet niet wat de man allemaal exact heef gedaan maar ik weet wel dat het iemand is die niet vrij in onze maatschappij hoort rond te lopen. Hij heeft al levenslang gekregen en ik hoop ook dat hij effectief levenslang vast zit.
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: docx Ronald Janssen in beroep tegen viertal verkrachtingsdossiers.docx (13.8 KB, 9x gelezen)
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 23rd October 2012, 13:00
Laure.Mylemans Laure.Mylemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herenthout
Posts: 60
Ik snap niet goed wat het nut zou zijn om hiertegen in beroep te gaan. Hij heeft tenslotte al levenslang gekregen, en dit gaat er niets aan veranderen. Voor de moorden die hij pleegde zijn er bewijzen gevonden, dus ik denk niet dat hij op een strafvermindering moet rekenen.
Ik vind het erg dat hij voor een paar verkrachtingen in beroep gaat. Nu krijgt hij dus weer een hoop media, wat voor de slachtoffers (en ook de ouders en familie van de mensen die hij vermoordde) niet makkelijk kan zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.