actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Sprekende Beelden > Foto van de week
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2005, 16:33
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Wereldaidsdag

Wereldaidsdag 01-12-2005
Bijgesloten Plaatje(s)
 
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 24th May 2006, 18:16
stien vriens stien vriens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Westerlo
Posts: 47
Dit vind ik een heel mooi gebaar voor de mensen met aids. Kijk maar naar de mensen in Afrika bijvoorbeeld, zij hebben hier regelmatig mee te kampen. Ik ben zeer blij dat zulke dagen worden ingelast voor mensen met een ziekte, in dit geval aids. Ik ben zeker voor zulke dagen en ben ook blij dat heel veel mensen zich hiervoor willen inzetten. De mensen met aids, zullen hieraan wel een hele troost hebben, maar zeker niet van genezen...en dat is jammer.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 15th June 2006, 11:26
DorienFaes DorienFaes is offline
Dorien
 
Geregistreerd op: Oct 2005
Locatie: Arendonk
Posts: 64
Mooi gebaar maar,

Ik vind dit zeker en vast een prachtig gebaar. Maar, wij zouden er niet één maal per jaar aan moeten denken. Maar we moeten iedere dag van ons leven stilstaan dat er ergens in de wereld wel iemand besmet wordt, of sterft ten gevolge van aids.
En dit kan niet.
Men moet de handen in elkaar slaan!! Niet alleen in België, niet alleen in Afrika, maar in heel de wereld. De handen in elkaar slaan om samen opzoek te gaan naar een manier om besmetting te voorkomen. In landen als Afrika heeft men het geld niet om condooms te kopen, zorg dan dat er die in overvloed gratis te verkrijgen zijn.
Ik weet het soms is het gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar dit roept bij mij zoveel frustratie op!!!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 8th November 2007, 01:44
Sepp's Avatar
Sepp Sepp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Leuven
Posts: 37
Ik ben denk ik verdwaald in het forum, omdat ik blijkbaar nog bij onderwerpen van 2005 aankom... Maar ik wil even reageren op het feit "In Afrika hebben ze het geld niet om condooms te kopen...". Oké, de doornsee Afrikaan is niet rijk, maar is het geld dat hen tegenhoudt, of eerder het geloof zoals in Zuid-Amerika waar men nog steeds elk woord van de paus letterlijk neemt?! Over Afrika weet ik het niet precies, maar in Zuid-Amerika is het wel degelijk zo. Is het niet erg dat een van de grootste machten van de wereld (want laat ons toch zeggen dat de Kerk best nog wat te zeggen heeft!), zo een groot probleem als AIDS-preventie tegenwerkt?! Begrijpt een "wijs" man als de paus niet dat zovele doden eigenlijk voorrang zouden moeten hebben op een citaat uit een boek?! Op dit gebied stel ik me nog serieuze vragen bij het beleid van zulke personen en instanties (als de Kerk een instantie kan genoemd worden!)... Moeten we wachten tot 80% van de bevolking is uitgestorven, en van de overige 20%, 19% ongelovig is, eer de dat Kerkelijk gezag iets gaat doen?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.