actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th October 2010, 19:02
kato.van.herck kato.van.herck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: arendonk
Posts: 48
"Rachid keek me met grote ogen aan toen ik hem de keel over sneed"

"Rachid keek me met grote ogen aan toen ik hem de keel over sneed"


De Syrische moeder Lina Haji (40) bekent steeds meer details over de moord op haar zoontje Rachid. De jongen werd door een jogger gevonden in een berm van een wandelpad in Eigenbrakel.


"Rachid was die dag ziek en er was niets met hem aan te vangen", vertelde de moeder volgens kranten van de Corelio-groep. "Hij was grieperig en vroeg de hele tijd naar zijn vader, maar die wou niet komen kijken naar de jongen. Iedere keer dat Rachid een auto hoorde, dacht hij dat het zijn vader was die hem kwam bezoeken. Maar iedere keer keerde hij teleurgesteld terug van het raam. Ik kon het niet meer aanzien en heb hem naar de badkamer gelokt met de smoes dat ik hem beter zou maken. Ik heb hem in bad gelegd en met mijn linkerhand zijn armen vastgehouden. Toen heb ik het grote keukenmes genomen en zijn keel overgesneden. Rachid riep luid naar zijn vader en spartelde hevig. Ik merkte dat het mes te bot was geworden en ben snel naar de keuken gelopen om een nieuw mes te halen en de jongen uit zijn lijden te verlossen. Daarmee heb ik hem in zijn borstkas gestoken. Ik heb op dat moment aan God gedacht", vertelt de moeder.

Toen de dochter van het gezin thuiskwam, vroeg ze naar haar broer. Haar moeder, die Rachid eerder daarop in twee vuilniszakken langs de weg had gedumpt, vertelde haar daarop dat haar broertje in de tuin had gespeeld en waarschijnlijk ontvoerd was. Kleine bloedsporen op kledij en messen leidden de speurders echter al snel naar de moeder.
(bron : www.vandaag.be, 10/10/10)
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 10th October 2010, 19:05
kato.van.herck kato.van.herck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: arendonk
Posts: 48
Verschrikkelijk

Ik vind het verschrikkelijk dat een moeder zoiets met haar kind kan doen. En dan nog laten liggen om snel een scherper mes te gaan halen!!

Dat een moeder haar kind bewust zo wil doen lijden omdat het een beetje zeurt.... een kindje zeurt meestal als hij ziek is. Als moeder hoor je je kind dan te beschermen.
Ze zegt in het artikel dat ze een scherper mes was gaan halen omdat ze hem uit zijn lijden wou verlossen! Ze had hem eerst zelf doen lijden.

Op zulke momenten en bij het lezen van zo'n berichten denk ik vaak dat ze in België terug strengere straffen moeten invoeren!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:51.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.