actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th May 2013, 14:47
G*lles.Den.Abt G*lles.Den.Abt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Noorderwijk
Posts: 115
Broers Castro: ‘We worden met de dood bedreigd’

Onil en Pedro Castro, de broers van de man uit Cleveland die drie vrouwen ontvoerde en jarenlang vasthield, wisten niets over het dubbelleven van hun broer Ariel. Dat zeggen ze in een interview op de Amerikaanse televisiezender CNN. ‘Als we hadden geweten dat onze broer drie vrouwen vasthield, dan hadden we hem aangegeven.’
Onil en Pedro, de broers van Cleveland kidnapper Ariel Castro, werden samen met hun broer opgepakt met werden enkele dagen later weer vrijgelaten omdat ze niets met de ontvoeringen te maken hadden. De twee mannen gaven een exclusief interview aan CNN waarom ze elke betrokkenheid ontkennen. ‘We wisten niets van de criminele activiteiten van onze broer. Anders hadden we hem al lang aangegeven’, klinkt het in koor.

De broers beschouwen Ariel niet langer als familie, zegt Onil. 'Hij is een monster.'

doodsbedreigingen

De politie heeft de twee mannen dan wel laten gaan, maar het stigma blijft. ‘Elke dag ontvangen we doodsbedreigingen’, zegt Pedro Castro. ‘We zijn het slachtoffer van vandalisme en er werd zelfs ingebroken in mijn huis.’

‘Mensen geloven niet dat wij onschuldig zijn’, zegt Onil. ‘Vroeger had ik geen enkele vijand en werd ik door iedereen graag gezien. Ik hield van mijn buren en we hadden geregeld feestjes. Nu heb ik het gevoel dat iedereen mij haat en dat is ondraaglijk.’

Bron:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130513_00579293

Eigen mening:
Dit is een artikel waar ik met een dubbel gevoel blijf zitten, langs de ene kant is het voor mij toch ondenkbaar dat je niet weet van je broer waar hij allemaal mee bezig is. Langs de andere kant is het schandalig dat de mensen de broers over dezelfde kam scheren, zij hebben waarschijnlijk niet te maken met het hele gedoe over de kidnappingen en toch krijgen ze levensbedreigingen opgestuurd en kunnen ze niet meer buitenkomen. Mensen moeten iets verder nadenken als het hier op aan komt, de broers hebben het waarschijnlijk al helemaal niet makkelijk want teweten komen dat je eigen broer zoon dingen doet is helemaal niet makkelijk.

Laatst aangepast door G*lles.Den.Abt : 13th May 2013 om 14:54.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.