actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th October 2015, 08:08
L*ura.present L*ura.present is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Malle
Posts: 172
Wouter Beke voert bijzondere campagne op Twitter

Wouter Beke voert bijzondere campagne op Twitter

Op het Twitteraccount van CD&V-voorzitter Wouter Beke zijn dinsdagochtend kinderlijke boodschappen te lezen. ‘Het onderdeel van een campagne’, laat Beke aan Radio 1 weten.

‘Kim is verlieft op Sander (sic)’. Niet meteen een tweet die twitteraars verwachten van Wouter Beke. Even later volgen tweets over chips en snoep en een hondenfoto. Beke tweet in eerste instantie dat zijn dochter van 9 aan de haal ging met zijn smartphone:
Tweet: 'Mijn excuses, beste volgers. Blijkbaar was mijn dochter (9 jaar) aan de haal met mijn smartphone #evennietopgelet'

Maar enkele minuten later bevestigt de CD&V-voorzitter - zoals hij eerder aan Radio 1 vertelde - dat het om een campagne gaat voor de opvoedingslijn.

'De Opvoedingslijn helpt ouders met hun vragen over opvoeding. Ouders die merken dat het met de opvoeding van hun kind de verkeerde kant lijkt op te gaan, hebben vaak nood aan een klankbord. Iemand die hen begrijpt, maar die ook een antwoord kan bieden op vele vragen', klinkt het op de website.

Beke moedigt ouders aan om de website te gebruiken wanneer ze vragen hebben over de opvoeding van hun oogappels:
Tweet: 'Opvoeden is niet altijd gemakkelijk. Heb je vragen over kinderen en het gebruik van sociale media? Contacteer dan: opvoedingslijn.be'

Bron: www.standaard.be (geraadpleegd op 20/10/2015)

Mening
Toen ik de eerste tweet zag verschijnen dacht ik: 'Vreemd, daar staat een spellingfout in.' Toen verscheen dit artikel en maakte het me een en ander duidelijk. Ik denk dat het goed is dat een politicus zo'n statussen durft posten, ook al gaat het om een campagne. Zo zien de 'gewone' mensen dat een politicus hier ook mee te maken krijgt. Ik denk dat het goed is dat men de opvoedingslijn promoot omdat vele ouders kampen met een probleem over hun kind en de opvoeding die daarmee gepaard gaat. Vele ouders vragen zich vaak af of ze wel aan 'goede' opvoeding doen ook al is hun kind rebels of luistert hun kind niet.
Ikzelf denk dat deze campagne een goede start is naar opvoeden meer bespreekbaar te maken. Zelf had ik nog nooit gehoord over deze site, maar ik vind hem zeker en vast interessant. Ik vind het interessant dat de site vertrekt vanuit jouw standpunt of jouw probleem zodat ze je kunnen verder helpen. Er staan op de site ook wel 'problemen' opgesomd, maar ik vind het goed dat men de persoonlijke hulp benadrukt.

Laatst aangepast door L*ura.present : 20th October 2015 om 08:22.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.