actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd November 2012, 16:06
M*chael.Ceulemans M*chael.Ceulemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Westmeerbeek
Posts: 54
[B]"Dat de N-VA nu "te laat" zegt, is hallucinant!"[/B]

"Dat de N-VA nu "te laat" zegt, is hallucinant!"

do 22/11/2012 - 15:51
Premier Di Rupo heeft een ferme sneer gegeven naar de N-VA. Dat de Vlaams-nationalisten de regering aanwrijven niet genoeg te hebben gedaan om de economie aan te wakkeren, schiet de premier in het verkeerde keelgat. "Wij hebben de economische problemen opgelost, terwijl de N-VA ons verplichtte om over BHV te praten", klonk het scherp.

"Ik doe het zelden, maar nu wil ik de puntjes op de i zetten. Tijdens heel de onderhandelingen heb ik de N-VA niet gehoord over onze economie. De problemen in de ondernemingen en de loonkloof bestaan al langer dan vandaag. Maar de N-VA heeft ons lange tijd verplicht om te praten over BHV en andere zaken", zei Di Rupo in de Kamer.

"Maar intussen hebben wij (de federale regering-Di Rupo, red.) het gedaan! Wij hebben de problemen opgelost. Nu komen vertellen dat we niet genoeg gedaan hebben voor de economie, dat we te laat zijn, dat is hallucinant! Dat is werkelijk overdreven", zei de premier.

Er volgde een groot applaus.

Bron: DeRedactie
Mijn mening:
Ik snap dat Di Rupo dit ongepast vindt maar in mijn ogen hebben ze de economische crisis niet helemaal opgelost. Ze hebben ze enkel wat uitgesteld. Nu moet de NVA ook niet doen alsof alles wat Di Rupo doet slecht is. Hij heeft inderdaad BHV kunnen splitsen, iets wat NVA niet lukte omdat zij geen toegevingen wouden doen naar de Waalse kant toe. Nu ik hoop wel dat we uit de economische crisis raken en ik hoop voor Di Rupo dat dit zal lukken met zijn nieuw begrotingsplan. Hoewel ik hier toch mijn twijfels bij heb maar hopelijk ben ik fout.
__________________
Opleiding is de beste proviand op de reis naar de ouderdom
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:26.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.