actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th October 2007, 13:45
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 93
Flirten in de File!

Flirten in de file wordt populair
Uren staan we in de file. Om van een nood een heuse deugd te maken, doen steeds meer automobilisten aan fileflirten. Vooral mannen en jongeren doen het graag. Soms loopt zo'n flirt uit op seks. Dat blijkt uit het jongste Nationale Automobilisten Onderzoek in Nederland. Eerder onderzoek maakte al duidelijk dat één op zeven weggebruikers graag met andere schoonheden flirt. In zes procent van de gevallen kwam daar toen een relatie van. Volgens Brits onderzoek scoorden een half miljoen mensen een seksdate na een fileflirt. En 150.000 Britten hebben op deze manier hun partner gevonden.

Favoriete bezigheden
Dit jaar haalt het flirten voor het eerst de top tien van leukste bezigheden achter het stuur. Op nummer één prijkt muziek beluisteren. Ook nadenken, eten en drinken zijn favoriete bezigheden. Niet in de hitparade, maar veelvuldig voorkomend om de tijd te doden, zijn meditatie, neuspeuteren of spelen met de kinderen.
Top tien tijdsdoders in de file:
1. Muziek luisteren
2. Nadenken
3. Eten en/of drinken
4. Bellen
5. Kletsen
6. Roken
7. Niets/weet niet
8. Flirten
9. Anders
10. Mobiel werken

Flirttips
Flirten tussen honderden auto's, hoe doe je dat zonder blikschade? Via internet bestaan er diverse mogelijkheden om in contact te komen met die knappe gast in de file. Enkele tips van onze Noorderburen.

Om te beginnen heb je twee dingen nodig: een auto en stilstaand verkeer want de file van vandaag wordt de kroeg van toen.

Tip nummer 1: verspil je tijd niet door naar je horloge te kijken omdat je te laat bent, maar kijk om je heen. Met die tientallen mensen om je heen, is het aanbod groot.
Tip nummer 2: zie er fris uit. Ga van en naar je werk alsof je op stap gaat.
Tip nummer 3: zorg dat je opvalt, maar wees niet te enthousiast. Zigzag subtiel door het verkeer totdat je bij de juiste romeo bent. Ga niet door het raam hangen en zet de muziek nu ook weer niet te hard. Tip nummer 4: lach. Een chagrijnig gezicht vindt niemand leuk. Denk niet aan de lastige file, maar aan die leuke date die er misschien valt te versieren.
Tip nummer 5: onthou zijn nummerplaat. Kom je aan de afrit, wanhoop niet. Schrijf de nummerplaat op en neem een kijkje op websites als fileflirt.nl of autoflirt.nl. Daar kan je altijd een berichtje achterlaten en wie weet neemt hij straks thuis of op het werk ook een kijkje. (lvl)
Het Laatste Nieuws, 17/10/2007
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 18th October 2007, 08:56
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 73
Wink File

Ik vind file toch wel een schitterende plaats om sociale contacten te leggen. Je zit namelijk toch allemaal in hetzelfde schuitje. Je staat er allemaal je tijd te verdoen dus kan je beter samen de tijd wat doden.
Over die top tien is het toch wel logisch dat je op de eerste plaats muziek beluisteren terugvind. Wie rijdt er in deze moderne tijd nog zonder zijn radio aan te zetten. De radio brengt een soort van ontspannen gevoel tijdens het autorijden en geeft je het gevoel dat je niet alleen op de baan bent (een file geeft je dat gevoel natuurlijk ook maar dat is anders).
Dat roken op de zesde plaats te vinden is in de top 10 vind ik schandalig. Ik ben dan ook wel een beetje tegen roken, maar is dat nu een middel om je tijd te benutten? Ik vind niet dat roken echt een bezigheid is. Je tijd doden met roken??? Dan ben je wel erg hopeloos volgens mij.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 20th October 2007, 18:38
Nele Meuris Nele Meuris is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Wiekevorst
Posts: 62
Allemaal wel leuker omschreven dan het in werkelijkheid is hoor.
Als ik in de fille sta, sta ik altijd tussen oude heren, of opgekuiste oma's.
En als er dan eens iemand uitspringt, dan zit er iemand oninteresant naast, of is de fille na 2 in al weer weg.
Leuk idee, maar je moet toch al hard zig zag gaan rijden voor iemand boeiend er uit te kunnen vissen.
Al heb ik er eigenlijk geen behoefte aan om zowat 'constant' (hoe lang de fille ook duurt) naar vreemde te lachen.
Als je er tegen praat kan het goed zijn dat het de grootste 'Loser' ever is.

Groetjes
Nele
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 24th October 2007, 12:52
Sven De Pooter Sven De Pooter is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Nijlen
Posts: 60
filerelatie

Ik vind dit een schitterende bezigheid. Wat is er leuker dan iemand versieren en zeker in de file. Dit moet toch een kick geven? En als je er dan een relatie aan kan overhouden: waarom niet?
Het is in iedergeval beter dan jezelf in de file dik te vreten! Of nog beter dan je kapot te roken. Het flirten is in ieder geval gezonder en als er dan na het flirten nog een beetje fysieke sport achter komt (henkie penkie) dan heb je inneens weeral caloriën verbrand en ben je weeral wat afgevallen.

FLIRTEN IS DUS DE BOODSCHAP!

Greetz,
Sven
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 24th October 2007, 13:48
Lien Boogers Lien Boogers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Geel
Posts: 125
Gewelldiggg...
Ik had er verschillende keren iets van opgevangen. Ik ken persoonlijk iemand waarbij het is 'gelukt' of hoe moet je dat noemen.
Maar mensen pas op, niet iedereen is zo heilig als hij/zij er uitziet achter zijn stuur!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.