actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th November 2016, 20:14
Leontien.S*ongers Leontien.S*ongers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2016
Locatie: Herselt
Posts: 45
Vrouw (26) steelt alarmtoestel in Mediamarkt

27/11/2016
Vrouw (26) steelt alarmtoestel in Mediamarkt

In de Mediamarkt aan de Keyserlei in Antwerpen heeft een 26-jarige vrouw zaterdagmiddag een alarmtoestel gestolen. Een bewakingsagent merkte het bijzondere tafereel op en de vrouw werd met haar vriend overgebracht naar het politiebureel.


Een bewakingsagent merkte de vrouw en haar 28-jarige vriend al eerder op toen ze zich verdacht gedroegen in de beveiligingsafdeling. De vrouw stopte een alarmtoestel in haar handtas en het duo probeerde de kassa te passeren zonder te betalen.

Toen de twee werden betrapt, werd ook de politie ingeschakeld. Het duo is niet onbekend voor het gerecht en werd naar het politiebureel overgebracht.

Bron: Gazet van Antwerpen, http://www.gva.be/cnt/dmf20161127_0...l-in-mediamarkt
Eigen mening: Het is goed dat de politie deze mensen heeft kunnen vatten, het is duidelijk dat ze iets van plan waren. Ik vind het heel erg dat mensen verschillende dingen willen stelen. Ik kan ook niet alles zo maar kopen, wij moeten er ook eerst voor werken. Voor zulke mensen heb ik geen respect. Ik snap ook niet dat mensen het durven om zo maar een bewakingscamera weg te nemen en deze dan gewoon mee te nemen, het is een bewakingscamera voor iets. Dat deze mensen dat niet verwacht hadden is gewoonweg niet te begrijpen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.