actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th December 2007, 11:21
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 93
Kampusch krijgt talkshow

Natascha Kampusch krijgt talkshow

De Oostenrijkse Natascha Kampusch, die als 10-jarig meisje werd ontvoerd en ruim acht jaar door haar ontvoerder werd vastgehouden in een kelder, krijgt een talkshow op een nieuwe televisiezender. De show zou in februari van start moeten gaan.

De nu 19-jarige Kampusch werd in maart 1998 in Wenen ontvoerd toen ze op weg was naar school. Ze wist eind augustus vorig jaar te ontsnappen. Haar ontvoerder wierp zich kort daarna voor de trein. Na haar ontsnapping liet ze al blijken dat ze journalistieke ambities had. Ze lanceert deze week ook haar eigen website. (ap/gb)

Bron; Het Laatste Nieuws
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 26th December 2007, 18:42
Dorien.Van.Gorp's Avatar
Dorien.Van.Gorp Dorien.Van.Gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Tielen
Posts: 46
Ik begrijp Natasha niet helemaal. Eerst zit ze te vertellen dat ze teveel media aandacht krijgt. Ze wilde een gewoon leven. Ze wou niet te veel belangstelling. Nu gaat ze een talkshow geven. Als ze dat wil doen is dat haar zaak, maar volgens mij zal ze in haar talkshow nog veel worden herinnert aan haar ontvoering.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 28th December 2007, 13:40
Maxime Vd Haute Maxime Vd Haute is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herentals
Posts: 54
Het is inderdaad haar keuze. Maar ik denk ook dat dit toch niet de goede oplossing is. Ze wil misschien andere helpen door alles over haar ontvoering te vertellen, maar ik denk dat dit een negatief effect zal hebben.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 28th December 2007, 19:06
Lien.Luyten Lien.Luyten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Noorderwijk
Posts: 86
Ik weet ook niet of dit een goede beslissing is. Iedereen heeft recht om zijn eigen dromen waar te maken, maar ze zal altijd gezien worden als 'Natascha Kampusch, het meisje dat...'
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 29th December 2007, 00:09
Nick Van Bael Nick Van Bael is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Westerlo
Posts: 51
Dat meisje zou beter een andere job gaan zoeken , interieurontwerpster of zo , ze heeft er toch 8 jaar over kunnen nadenken hoe een perfecte kelder er moet uitzien
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 29th December 2007, 10:43
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Hulshout
Posts: 79
Vreemd

Ja, wat kan je hier nu van vinden. Dat meisje is zo lang geďsoleerd geweest, en ik vrees dat ze hier in onze wereld gewoon helemaal niet thuis is. Als je zoiets meemaakt, dan kan je volgens mij nooit meer echt normaal en gewoon denken, want getraumatiseerd ben je zo. We weten ook niet wat zij gedurende die jaren allemaal heeft moeten doorstaan, en hoe haar ontvoerder haar gedachten, normen en waarden gevormd heeft gedurende die cruciale periode van haar ontwikkeling en opvoeding. En nu wordt ze omringd door mensen die goed genoeg weten dat er velen opkijken naar dat meisje en interesse in haar hebben. En als je ergens veel mee kan verdienen, dan heb je snel gekozen, niet? En volgens mij heeft dat meisje nu ook al wel door dat ze met haar imago en haar verleden veel geld kan verdienen. En geld is een belangrijke stuwkracht voor velen!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:54.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.