actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th October 2016, 00:20
Emily.t*els Emily.t*els is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Geel
Posts: 27
Automobilist sterft na tak door voorruit

In de streek rond Érezée is woensdag een automobiliste om het leven gekomen nadat een tak losbrak en door de voorruit van de wagen viel. Het voorval gebeurde ter hoogte van Fisenne, in de provincie Luxemburg. De vrouw was op slag dood, zegt de lokale brandweer.

De vrouw reed ter hoogte van Fisenne toen omstreeks 16 uur een tak van een boom naar beneden viel. De tak brak door de voorruit van de wagen. De ziekenwagen en brandweer kwamen nog ter plaatse maar voor de vrouw kwam alle hulp te laat.

Bron:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161019_02528551

Mijn mening: Soms treft het lot je onverwachts. Dit is hier wel een bewijs van. Ik moet wel zeggen, dat de gemeente deze soort situatie's altijd volgens mijn mening zou kunnen voorkomen indien de bomen de mogelijkheid hebben te kunnen hinderen of gevaren kunnen veroorzaken. Uiteraard, weet ik niet of de boom waarvan deze tak gevallen is, al een mogelijk gevaar was. Deze situatie stel je jezelf natuurlijk niet meteen voor.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:35.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.