actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd November 2016, 20:58
maxim.j*nsen maxim.j*nsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Boechout
Posts: 136
Francken grapt op Facebook: "Ze hebben mijn meubels meegenomen"

De staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) heeft op Facebook de draak gestoken met een dwangsom die hij kreeg opgelegd. De dwangsom kwam er na een klacht van een familie uit Namen die een Syrisch gezin wilde opvangen, maar Francken wil geen visum uitreiken.
Theo Francken wil geen humanitair visum uitreiken aan het Syrische gezin, omdat het gezin uit Namen geen familie is en het naar eigen zeggen de deur zou openzetten voor duizenden anderen. Het Naamse gezin diende een klacht in en de rechter gaf hen gelijk. Resultaat: een dwangsom van 4.000 euro per dag. Maandag kwam er al een deurwaarder langs bij het kabinet van Francken.

Vandaag zette Francken een foto van zichzelf op zijn Facebook-pagina, waarop hij gehurkt neerzit in een schijnbaar lege kamer. Toen iemand vroeg of hij gestraft was, reageerde Francken: "Ja, ze hebben mijn meubels meegenomen." Spontaan boden bezoekers van zijn pagina allerlei meubels aan.

Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2809660

Eigen mening: Ik ben zeer blij dat Francken voet bij stuk houdt! Linkse chantage mag nu wel eens gaan stoppen! Geen visum=geen visum. Voor mijn part gaan die mensen naar de maan maar niet naar België! Als we dat toelaten dan staat heel Aleppo hier! De regels zijn hier duidelijk in dus waarom moet er dan nog voortgestreden worden? We zijn humaan maar niet gek! Het is ook al oud nieuws dat links dan naar woorden grijpt als "extreemrechts" en dergelijke. Dat is allemaal gepermitteerd maar zij zijn meteeeen op hun tenen getrapt! Nu mag de onderste steen de bovenste worden, maar dat vliegtuig stijgt niet op! Letterlijk en figuurlijk.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.