actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th October 2014, 11:34
cedric.v*ndewater cedric.v*ndewater is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Herentals
Posts: 46
IS stelt kinderkamp voor

IS laat nogmaals van zich horen via sociale media. Dit keer tonen ze op Twitter foto’s van een kinderkamp in Raqqa, in het noordoosten van Syrië. Activisten vrezen dat daar 200 tot 300 kinderen geïndoctrineerd worden en bovendien militair worden getraind.

In september al vertelde de Syrische activist Ibrahim al-Raqqawi aan The Telegraph uitgebreid over dat kinderkamp. Het wordt voorgesteld als “scoutskampen” waar de kinderen de koran zullen bestuderen, maar de werkelijkheid is anders. Bovendien gaat het niet alleen over kinderen van bijvoorbeeld IS-strijders maar ook over gekidnapte jongeren. Dat zouden onderstaande beelden, waarvan de authenticiteit niet kan worden nagetrokken, moeten bewijzen.

Bron: Gazet Van Antwerpen
Eigen mening: Zeer verontrustend nieuws maar ik verschiet hier niet van want volgens mij zijn ze hier al lang mee bezig. Ik denk ook niet dat ze echt de koran leren maar een radicale en getwiste vorm ervan. Een vorm dat het oke vind om mensen te haten met daarboven op nog eens die militaire training.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:27.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.