actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th October 2009, 19:44
Gerinckx Lieselotte Gerinckx Lieselotte is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Mol
Posts: 69
Opgepast aan alle studenten die werken!!

Ik ben een studente die graag werkt en denk aan mijn toekomst. Ik probeerde altijd nog wat gaan te werken om flink te sparen voor later. Dit mocht echter niet zijn ik heb deze week een brief aangekregen van de kinderbijslag. Hierin staat vermeld dat ze maar liefst 1254,44 euro van mij gaan terugvorderen. Terwijl ik al langer ongerust was over het kindergeld en het ACV mij steeds geruststelde. Ze vertelden me daar meermaals dat ik onder een bepaald bedrag moest blijven. Blijkbaar werkt het niet met een bepaald bedrag maar met een aantal uren. Ik heb mijn individuele rekening opgevraagd en ze vertelden me dat ik maar 17 uur teveel heb gewerkt heb in het tweede kwartaal. De limiet is 240 uur en ik zit aan 257uren. Waar ik toch vrij hard voor gestraft word omwille van die twee dagen teveel. Het ACV gaf me meermaals foutieve informatie. Bijgevolg dat ik in april, mei en juni ongeveer 2400 euro verdient heb en daar nu de helft van moet afgeven. Ik ben hierdoor erg gefrustreerd. Ze zeggen altijd dat de jeugd nietmeer wil gaan werken deze tijd. Ik wil graag gaan werken. Maar op deze manier nietmeer. De moed is me echter helemaal ontgaan. Ik kan niet begrijpen dat ze dit met jongeren doen. Onbegrijpelijk ik ben er nog steeds niet goed van. Bij deze vraag ik jullie goed op te letten als je vakantiewerk doet. Want wat mij overkomen is wens ik mijn vijand zelf niet toe!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:29.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.