actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 19th November 2016, 14:01
Jochem.W*uters Jochem.W*uters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Kasterlee
Posts: 58
Doodrijder (24) van fietsster in Pittem geeft zich aan

De bestuurder die vrijdag een fietser heeft doodgereden in Pittem en daarna vluchtmisdrijf pleegde, heeft zich gemeld bij de politie. Het gaat om een 24-jarige man, meldt VTM Nieuws.

De 24-jarige bestuurder had vrijdagochtend rond 10 uur bij een inhaalmanoeuvre in Pittem een fietser van het fietspad gemaaid. De vrouw overleed ter plaatse. De bestuurder, die met zijn wagen in de gracht was beland, stapte uit zijn wagen en vluchtte. Eerst te voet, daarna met een taxi.

Een getuige werd op een bepaald moment langs rechts voorbijgestoken door A.R. Die gebruikte het fietspad en de grasberm als inhaalstrook. Iets verderop probeerde de wagen op dezelfde manier een andere wagen voorbij te steken, net op het moment dat een 77-jarige vrouw op het fietspad reed. De vrouw werd door de wagen gegrepen en weggekatapulteerd.

De bestuurder bevond zich vrijdagmiddag in Noord-Frankrijk, meldde de Brugse afdeling van het parket West-Vlaanderen toen.

Zichzelf aangegeven

De man heeft zich intussen aangegeven bij de politie in Roubaix. Het parket van Brugge vorderde een Europees aanhoudingsbevel uit. Het vraagt nu ook de uitlevering.

Bronvermelding : De Standaard, 19/11/2016 (http://www.standaard.be/cnt/dmf20161119_02580495)

Eigen mening: Wat ik hier lees vind ik verschrikkelijk. Ik snap niet dat als je iemand aanrijdt dat je dan door kan rijden. De situatie is al tragisch maar de man heeft het door weg te vluchten nog erger gemaakt. Voor de familie van het slachtoffer is dit ongetwijfeld een serieuze opluchting en ik denk dat ze de man liefst voor zo lang mogelijk achter de tralies zien. Als dit met een familielid van mij zou gebeuren zou ik zelf toch heel blij zijn dat de de dader uiteindelijk is opgepakt. Ik ben dan ook benieuwd wat de man te zeggen heeft tegen de familie van het overleden slachtoffer.

Laatst aangepast door Jochem.W*uters : 19th November 2016 om 14:07.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:47.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.