actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th January 2007, 11:32
koenmaes8 koenmaes8 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: arendonk
Posts: 166
Prins Laurent "zeer gedeprimeerd en volledig ontredderd"

Prins Laurent is "zeer gedeprimeerd en volledig ontredderd". Dat zegt Rudy Bogaert, de voormalige privéleraar van de prins. Bogaerts zegt wel dat het moeilijk is om zicht te krijgen op zijn geestelijke toestand tijdens deze moeilijke dagen.

"De prins zegt dat hij niets met de fraudezaak van de marine te maken heeft. Men wil hem betrekken bij het schandaal om zo de affaire in de doofpot te stoppen. Maar weet u, in deze familie werden er nooit vragen gesteld over de herkomst van het geld", zei Bogaerts.

De voormalige privéleraar van prins Laurent voegt eraan toe dat prins Laurent altijd onderhouden werd door het geld van de koninklijke familie. Volgens Bogaerts moet de koning prins Laurent dringend integreren in zijn familie. "Hij wordt als de duivel afgeschilderd, behandeld als een paria", aldus Bogaerts. (belga)

Bron:http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...t.bron=homeArt2
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 5th January 2007, 12:19
sarabollen
Gast
 
Posts: n/a
Waarom gedeprimeerd zijn als je onschuldig bent? Oké, ik kan begrijpen dat het niet leuk moet zijn als hij valse beschuldigingen aan zijn adres krijgt, maar dan zou hij toch kunnen reageren?


Op de Standaard (www.standaard.be) las ik vrijdag 5 januari 2007 het volgende...


,,Ik heb niets te vertellen"

We telefoneerden de veelbesproken prins gisteren in de namiddag. Of we ongelegen bellen? ,,Eigenlijk wel. Ik zit in een vergadering", vertelt Laurent vriendelijk boven het geroezemoes op de achtergrond. Of we hem dan beter later op de dag terugbellen? ,,Eigenlijk heb ik niets te vertellen over die hele zaak", zegt hij nog voor we het fraudedossier hebben genoemd.

Dus proberen we het nog een keertje: ,,Maar Monseigneur, wordt het niet stilaan tijd om te reageren op de beschuldigingen aan uw adres?'' ,,Neen. Absoluut niet", luidt het korte antwoord. En dan volgt enigszins verrassend: ,,En mijn beste wensen voor u."




Zijn reactie maakt hem voor mij nog meer verdacht...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:12.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.