actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st November 2011, 22:34
Bart.Rijmenams Bart.Rijmenams is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Heist-op-den-berg
Posts: 25
Man steekt ex-vrouw dood in Molenbeek

SINT-JANS-MOLENBEEK - Een 40-jarige vrouw is maandagmiddag in de Sippelberglaan in Molenbeek met een tiental messteken om het leven gebracht. De ex-man van het slachtoffer heeft zich als dader aangegeven bij de politie. Het lichaam van het slachtoffer werd op de openbare weg teruggevonden.







.

De vrouw had op 24 oktober bij de politie aangegeven dat haar man de gezinswoning had verlaten en dat ze een schijnhuwelijk met hem was aangegaan.

'Het lichaam van de vrouw lag op de grond in de Sippelberglaan, met een mes in haar rug' toen ze door de politie werd aangetroffen, aldus Johan Berckmans, woordvoerder van de politiezone Brussel-West. 'De hulpdiensten hebben een half uur geprobeerd haar te reanimeren, maar moesten uiteindelijk toch haar overlijden vaststellen.'

Het parket van Brussel en leden van het lab van de federale politie kwamen ter plaatse. De ex-man van het slachtoffer gaf zichzelf aan bij een politiepatrouille die in de wijk rondreed.

bron: De Standaard
eigen mening:

wel ik dacht bij mezelf: ' ik doen es efkes zot' en zoek een dergelijk artikel. nu ja 'zoek', er was niet echt veel zoeken aan. ik had binnen de vijf minuten, zelfs minder dan dat een tiental artikels met dergelijk thema gevonden. dit was toch een beetje shokerend. je verwacht namelijk niet dat er zo veel artikels over moord te vinden zijn. blijkt dat deze dan ook nog vaak gebeuren bij 'echtelijke' ruzies, het gaat de slechte kant op concludeer ik dan, als je met iemand trouwt hoor je dan niet van deze persoon te houden en al die beloften en weet ik veel afleggen?? nu ja ik zie hier nit veel liefde of trouw of wat dan ook in terug, een jammere zaak voor ons allen!!!!! ik voel er me alvast minder veilig door, je moet binnenkort nog eerst je lief op een stoel binden en gaan achterhalen of je hen kan vertrouwen.
in plaats van een trouwring, een dwangbuis en van die toestanden, het zou maar een vreemde bedoening worden hoor!!!!!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.