actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2013, 23:03
Tessa G.briels Tessa G.briels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: turnhout
Posts: 16
Iran stuurt opnieuw aap de ruimte in

10:37 Wetenschap Iran heeft voor de tweede keer dit jaar succesvol een aap de ruimte in gestuurd. Dat heeft de Iraanse president Hassan Rowhani (foto) zaterdag bekendgemaakt. De aap, die de naam Fargam heeft, werd gelanceerd met een raket die voor het eerst vloeibare brandstof gebruikte, en landde veilig terug op de aarde. Wanneer het dier gelanceerd werd, is niet duidelijk.


"Dit is de tweede aap die de ruimte in gestuurd werd en in perfecte gezondheid is teruggekeerd naar Iran. Ik feliciteer de Leider, de wetenschappers en de natie", zette Rowhani op Twitter.

Iran maakte in januari al bekend dat het een aap de ruimte in had gestuurd. De islamitische republiek lanceerde zijn eerste satelliet in februari 2009. Een jaar later volgen succesvolle testen met een raket die een muis, een schildpad en wormen aan boord had.
http://www.gva.be/nieuws/wetenschap...-ruimte-in.aspx

eigen mening:
Het is goed voor dat het voor de 2de keer geslaagd is. Ik ben blij voor het aapje. Het is wel jammer dat ze oefenen met dieren. Ik weet dat het normaal is maar ik zou willen dat ze een andere oplossing vinden. Want zoiets kan niet goed voor de aap en de andere dieren zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.