actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th May 2013, 20:23
J*ll.Verboven J*ll.Verboven is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Vorselaar
Posts: 143
Pukkelpop in lijst met festivals "waar u nog nooit van gehoord hebt"

Pukkelpop in lijst met festivals "waar u nog nooit van gehoord hebt"

Door: redactie
15/05/13 - 14u04 Bron: The Sun


De Britse boulevardkrant The Sun pakt op zijn website uit met een lijst festivals "waarvan u nog nooit gehoord hebt." Eén van de festivals op de lijst is Pukkelpop in Kiewit (Hasselt).
Het gaat hier evenwel niet om een 'uitlachlijst'. The Sun omschrijft het grootste alternatieve festival van België als een "Trend-setting Euro-fest" dat "sinds zijn ontstaan in 1985 steeds zijn grenzen heeft verlegd."

"Met headliners als Eminem, The Prodigy en The XX belooft dit festival één van de meest eclectische line-ups te worden", aldus The Sun.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/9093/Festi...oord-hebt.dhtml

Mening:
Toen ik dit artikel las schrok ik toch wel even dat Pukkelpop een festival zou zijn dat niet ver gekend is. Oké, voor ons is dit misschien vanzelfsprekend want dit is voor ons niet ver uit de buurt. Maar zoals in het artikel ook al gezegt wordt, staan er toch altijd grote namen op de affiche van dit festival. Muziek brengt mensen van over de hele wereld soms samen op een festival. Daarom denk ik dat dit toch wel relevant is om te weten. Andere festivals uit België staan niet in de lijst, dus deze zullen wel gekend zijn of misschien niet de moeite waard om te bezoeken. De festivals die naast Pukkelpop op de lijst staan zijn Optimus Primavera Sound, Boomtown Fair, Deer Shed Festival, Green Man, End of the Road en Knockanstockan. Van deze festivals had ik persoonlijk ook nog nooit gehoord maar het gaat wel over festivals van over de hele wereld. Een mens kan niet alles weten/kennen natuurlijk...
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 16th May 2013, 18:37
jolien.claessens jolien.claessens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: vorselaar
Posts: 77
Ik vond het super dat Pukkelpop in dit lijstje opdook. In het buitenland zullen er zeker veel mensen zijn die nog nooit van Pukkelpop gehoord hebben en als zij nu door dit artikel wat research gedaan hebben is dot prima promotie geweest voor Pukkelpop. Ik verschijn elk jaar op de Pukkelpop weide, zonder Pukkelpop is mijn zomervakantie niet 'compleet'. Vele mensen denken enkel nog aan de storm als ze Pukkelpop horen maar Pukkelpop is veel meer dan dat. Ik ben dan ook zeer tevreden dat het festival nog eens positief in het nieuws komt en ik kijk uit naar augustus!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.