actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th November 2009, 11:34
jeroen.ooms@edu.khk. jeroen.ooms@edu.khk. is offline
Jeroen.Ooms
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Merksplas
Posts: 47
Vandaag autopsie op lichaam Younes

Vandaag autopsie op lichaam Younes

Vandaag zal een lijkschouwer een autopsie uitvoeren op het lichaam van Younes Jratlou, het 4-jarige vermiste kind uit Komen dat gisteren dood werd teruggevonden.

Younes verdween in de nacht van 25 op 26 oktober op het moment dat zijn ouders ruzie hadden. Er werd een intensieve zoekactie gestart, maar zonder resultaat.

Gisteren werd het lichaam van Younes aangetroffen in de rivier de Leie, op zo'n 10 kilometer van zijn woonplaats. Het was een binnenschipper die de lugubere vondst deed.

Trui en luier

Vast staat dat de kleuter nog steeds de blauwe trui en de luier - de enige kleren die hij aanhad op het moment van zijn verdwijning - droeg. Dat meldde de procureur.

De autopsie moet uitwijzen in welke omstandigheden Younes precies om het leven kwam.

bron: http://www.gva.be/nieuws/binnenland...aam-younes.aspx

Ik vind de zaak rond de 4-jarige Younes al van het begin bizar. Waarom kan een jongetje van 4 jaar gewoon thuis weglopen zijn en 10 kilometer gelopen hebben. Het is echt bizar en de uitslag van de autopsie zal waarschijnlijk al een pak meer informatie opleveren. Ik hoop voor de ouders dat de dader(s), als die er al zijn, snel achterhaalt zullen worden.
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat een jongen van 4 jaar uit eigen initiatief thuis wegloopt en dan in een rivier springt, dus volgens mij is er dus wel degelijk sprake van een moord.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:26.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.