actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th December 2008, 20:59
Anne Van den Bosch Anne Van den Bosch is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2008
Locatie: Wijnegem
Posts: 274
Ik volg de link tussen de hoeveelheid slaap en obesitas niet helemaal.
Verder denk ik ook wel dat slaap iets heel persoonlijk is. Zelf kan ik perfect een aantal dagen 'gemakkelijk' voort met weinig slaap, maar toch krijg ik op een gegeven moment mijn klopje. Ik begrijp mijn eigen 'ritme' zelf niet helemaal, als ik 's morgens echt nog heel moe ben, als ik bijvoorbeeld op zondagochtend om half 7 moet opstaan om om 7u in de bakker te gaan werken, kan ik op 2 minuten volledig wakker zijn. Op andere momenten kan het soms uren duren voordat ik eindelijk op gang geraak, terwijl ik dan misschien wat langer heb geslapen. In principe heb ik aan 6u slaap genoeg, maar een hele week met slechts 6u slaap per nacht, valt me soms wel zwaar. Een vriend van mij heeft daar bijvoorbeeld niet genoeg aan. Dat is te merken aan het feit dat hij dan in het weekend echt enorm lang kan slapen. Hij kan bijvoorbeeld om 10u gaan slapen op zaterdagavond en dan doorslapen tot 2uur 's middags... Op dat moment ben ik al terug van de bakker, voor mij zouden dat 2 nachtrusten achter elkaar zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:30.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.