actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th November 2011, 12:24
Ingeborg.Pecqueur Ingeborg.Pecqueur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Geel
Posts: 74
16-jarig meisje aangerand in Vorselaar

VORSELAAR - De recherche van de lokale politie van de zone Neteland is op zoek naar mogelijke getuigen van de aanranding van een 16-jarig meisje in Vorselaar zaterdagavond. Het meisje werd omstreeks 20.30u op de Proosthoevebaan door een onbekende man van haar fiets de gracht in geduwd en aangerand.







.

De man sloeg toe op een twintigtal meter voor de afslag van de Proosthoevebaan naar Vispluk. Hij betastte het meisje, maar moest de vlucht nemen toen een auto de straat indraaide. De politie hoopt dan ook dat de bestuurder van die wagen iets heeft gezien. Ook een fietser die iets voordien op de hoek van de Proosthoevebaan met Sassenhout stond, wordt opgeroepen zich kenbaar te maken.

De aanrander droeg een donkerkleurige jas en vermoedelijk een muts of bivakmuts. Aan zijn linkerhand had hij een handschoen aan. Het meisje zelf droeg een fluo hesje. Omdat het donker was, kon ze niet zien waarheen de man vluchtte.

Het meisje verwittigde zelf de politie. Die roept nu alle getuigen op die duidelijkheid kunnen brengen over de feiten en de identiteit van de man. Zij kunnen terecht op het gratis nummer 0800/94014 of op het onthaal van de lokale politie van de zone Neteland aan de Molenvest te Herentals.

bron: De standaard

mening: Ik vind het heel erg dat zoiets gebeurd met iemand. Ik kan niet begrijpen dat er mensen die dit kunnen. Ik hoop dat de dader snel gepakt wordt en vooral zijn straf niet zal ontlopen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 14th November 2011, 13:35
Glenn.Urkens Glenn.Urkens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: turnhout
Posts: 30
Weeral een verkrachting en nu is het zelfs in het dorpje gebeurt waar we studeren. Dit vind ik echt niet meer normaal. Verkrachters en moordenaars zijn gewoon de laagste soort van mensen dat je kan tegenkomen.
Dit zijn mensen die aan niks anders denken dan aan hun eigen.
Volgens mij gaat er in hun hoofd zelfs niet om dat ze deze meisjes voor hun leven tekenen. Nooit meer gaat het voor dit meisje hetzelfde zijn. Altijd bang om over straat te lopen. Ik vind het al heel moedig dat ze dzelf de politie heeft kunnen contacteren. Ik hoop dat ze deze man zo snel mogelijk vinden en in de gevangenis stoppen voor een hele lange tijd.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:10.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.