actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs > P.A.V.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th November 2005, 14:08
Helen Helen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2005
Locatie: Eindhout-Laakdal
Posts: 70
aanvulling: 1.Leeftijdsverwarring

Ik vond dit een gepast artikel om te reageren omdat wij hierover in de familie een gesprek hebben gevoerd.

Het gaat over een meisje van 14 jaar die zichzelf voordoet als een 18 jarige op het gebied van jongens, kledij, haardracht, gedrag, ...
Vooral de kledij en het gedrag vind ik het gruwelijkste omdat zij gebruik maakt van bh's waardoor het lijkt dat haar volume toegenomen is en dan ook nog eens open topjes draagt zodat de boezem nog eens geaccentueerd wordt. Ook begrijp ik niet dat pubers zichzelf gedragen alsof ze volwassenen zijn. Het lijkt alsof ze niet beseffen dat ze maar één keer 14 zijn en zichzelf als een puber mogen gedragen.

Mijn eerste vraag luidde of de ouders hiervan op de hoogte waren en wat ze hiertegen inbrengen. Het antwoord was dat de ouders dit goed vonden dat hun dochter zichzelf mooi wil kleden en haar goed verzorgd. Wanneer je dit antwoord van ouders krijgt, kan je toch eens nadenken wat de maatschappij aan het doen is! Waar eindigt het? Waarom zien de ouders niet in dat ze verkeerd bezig zijn? Wat is er verkeerd aan dat pubers zich als pubers gedragen? Waarom moeten de kinderen snel volwassen worden?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:06.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.