actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th February 2018, 17:23
Robbe.S*arckx Robbe.S*arckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Turnhout
Posts: 50
Air Belgium ontvangt eerste vliegtuig

De nieuwe Belgische luchtvaartmaatschappij Air Belgium vliegt vanavond haar eerste vliegtuig over van Frankrijk naar Brussels Airport. Het toestel zal daar de komende weken geschilderd worden in de kleuren van de nieuwe luchtvaartmaatschappij. De eerste vluchten zijn voorzien voor eind maart.

Het nieuwe toestel, een Airbus 340 met registratie OO-ABA zal vanavond landen op Brussels Airport tussen 18h en 19h. Het toestel zal later verhuizen naar Charleroi, van waaruit Air Belgium langeafstandsvluchten gaat uitvoeren naar voornamelijk Azië.

De komende weken zal het toestel startklaar gemaakt worden. Het zal beschilderd worden in de kleuren van Air Belgium en het zal technisch helemaal nagekeken en klaargemaakt worden voor een eerste vlucht.

Als alles goed gaat, wordt nu ook de vlieglicentie snel afgeleverd. De maatschappij wacht daar al maanden op, maar kreeg nog geen vergunning, omdat er geen vliegtuig was ingeschreven. Nu is dat dus wel het geval en dus is de maatschappij optimistisch dat ze snel kan starten met de ticketverkoop voor een eerste vlucht richting Hongkong eind maart.

En daarmee is er alweer een nieuwe stap gezet richting de lancering van de nieuwe Belgische luchtvaartmaatschappij.

Eigen mening bij dit artikel:
Ik vind het goed dat er een nieuwe Belgische luchtvaartmaatschappij bijkomt. Reizen met het vliegtuig wordt alsmaar goedkoper en toegankelijker voor iedereen. Vroeger was dit enkel voor de rijke mensen. Omdat de vraag zo groot is mag België niet achter blijven qua aanbod. In mijn ogen is een luchtvaartmaatschappij een zeer goede investering. Zoals ik al zei gaan er steeds meer mensen met het vliegtuig. Er valt dus veel geld mee te verdienen lijkt me. Het is een alsmaar groeiende sector. Nu het eerste vliegtuig is een geschreven zal de maatschappij snel een licentie krijgen vermoed ik. We kunnen ons dus verwachten aan vluchten vanuit Charleroi naar Azië!

Bron:
De Redactie: VRT.be: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/0...rste-vliegtuig/
Geraadpleegd op 28/02/2018, 17:20u

Laatst aangepast door Robbe.S*arckx : 28th February 2018 om 17:32.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.