actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 12th May 2013, 23:32
S*EVEN.BRUYNSEELS S*EVEN.BRUYNSEELS is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Westerlo
Posts: 98
Jongen (12) verdacht van doodsteken zusje (8)

Jongen (12) verdacht van doodsteken zusje (8)

UPDATE In Californië heeft de politie de broer opgepakt van Leila Fowler, een 8-jarig meisje dat eind april is doodgestoken. Hij wordt ervan verdacht zijn zusje te hebben omgebracht.

Het gezin van het vermoorde meisje Leila Fowler. © ap.
In de eerste berichten na de moord zou de jongen zijn zusje hebben aangetroffen toen hij thuiskwam, zo meldt de Los Angeles Times. Hij zou ook de moordenaar nog hebben zien weglopen waarna hij 911 belde voor hulp.

In een beschrijving van de verdachte aan de politie zei hij dat het iemand groot was met grijs haar. Daarop is de politie een grootschalig onderzoek begonnen. Met honderd man zijn ze in de omgeving van deur tot deur gegaan.

De moord is gepleegd in Calaveras County, in Valley Springs. Het dorp van de familie, met 3.500 inwoners, is volgens de politie erg geschokt van het voorval.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...n-zusje-8.dhtml

Commentaar: Het is toch erg dat je zoiets doet op zo'n jonge leeftijd. Een moord plegen is altijd slecht, maar het kan zijn dat je tijdens het verloop van je leven slechte beslissingen gemaakt hebt enzoverder. Dit leidt af en toe tot dit soort gedrag. Maar als je dit al doet op zo'n jonge leeftijd, moet er echt wel iets mis zijn met die jongen. Ik denk dat psychiaters heel wat werk zullen hebben met deze jongen. Erachter komen waarom je als 12 jarige een moord pleegt, dat lijkt me helemaal niet zo simpel. Ik hoop dat dingen zoals dit niet meer gebeuren.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 13th May 2013, 09:09
G*iet.Boden G*iet.Boden is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Zoersel
Posts: 109
Ik vind het verontrustend dat een jongen van 12 jaar in staat is om een moord te plegen. Waar zaten zijn gedachten? Persoonlijk denk ik dat deze jongen psychologische problemen heeft. Dat hij er nog een gans verhaal rond verzint, vind ik al helemaal gek. Zoals de persoon hieronder al aangaf, zal het een hele klus worden om na te gaan waarom dit jongetje de moord heeft gepleegd...
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 13th May 2013, 10:50
E*ien.Pelckmans E*ien.Pelckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Kasterlee
Posts: 159
Jongen (12) verdacht van doodsteken zusje (8)

We mogen zelf niet te snel conclusies trekken en moeten dit werk overlaten aan de politie. Verdacht zijn, wilt niet altijd zeggen dat die personen ook degelijk de misdaad hebben begaan. Iedereen die het laatst bij het slachtoffer is geweest, wordt meestal verdacht. Dat de jongen zelf al de 911 heeft gebeld, is op zich al een goede daad voor een 12-jarige. Ik zou verbaasd zijn mocht hijzelf zijn klein zusje gedood hebben. Vanwaar komt dan ook de verklaring over de grijze man? Ik zou hem niet meteen aanvallen en wachten op het onderzoek.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:35.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.