actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th December 2010, 00:23
Sandy Robbens Sandy Robbens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Wuustwezel
Posts: 15
Handschoen van Michael Jackson brengt 246.000 euro op

Handschoen van Michael Jackson brengt 246.000 euro op

DE MORGEN – 6 DECEMBER 2010

Een handschoen van Michael Jackson is voor maar liefst 330.000 dollar (246.000 euro) onder de hamer gegaan in een veilinghuis in Beverly Hills. Jackson droeg het item tijdens de Bad-tournee. Ook een gesigneerd jasje van Jackson werd geveild. Dat bracht 72.000 euro op.

Twee röntgenfoto's van de schedel van Albert Einstein brachten 29.000 euro op.

Een jas van John Lennon bracht 180.000 euro op en een paar lege pillenflesjes van Marilyn Monroe bijna 14.000 euro. (lb)

Kritische kijk op dit artikel:
Is het nog normaal dat mensen zoveel geld geven aan een hebbeding van hun idool? Is het niet wat overdreven? De voorwerpen die verkocht zijn maken mij niet zoveel uit. Wat mij er wel toe doet is dat mensen zo ver gaan om er zoveel voor te betalen. Zijn we nog wel goed bezig?
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th December 2010, 15:10
3s. 3s. is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Schilde
Posts: 42
Vreemd

Het is inderdaad zeer vreemd dat men zoveel geld uit geeft aan wat ik noem prullen. Als deze goederen nu nog geveild werden voor het goede doel snap ik het, maar dit staat niet in het artikel. Deze trend zal zich vermoedelijk wel voortzetten. Alsmaar meer en meer excentrieke mensen willen items van zijn/haar idolen, en zijn blijkbaar bereid hier grof geld voor te betalen. Geld dat men beter aan nuttige dingen kan besteden ..
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 8th December 2010, 17:43
Niels.VanHoof Niels.VanHoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Itegem
Posts: 13
Dit is een voorbeeld van een ziekelijke obsessie hebben van jou idool.

246 000 euro is gewoon schandalige veel voor een handschoen met wat glittertjes op, maar ach ja er zijn ergere miskopen zoals bijvoorbeeld een plukje haar van één of andere beroemdheid ( je weet niet van welk plekje dat haar komt of het alleszins het van die persoon komt)

Dus laat ze maar doen als ze daar hun geld willen aangeven.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:42.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.