actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 30th October 2015, 09:48
Jaimy V*rhulsel Jaimy V*rhulsel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Nijlen
Posts: 26
In één maand tijd al bijna 600 doden door Russische bombardementen op IS

Ongeveer zeshonderd mensen zijn omgekomen sinds Rusland een maand geleden begon met het bombarderen van terreurgroep Islamitische Staat (IS) in Syrië. 185 slachtoffers zijn burgers, zegt het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. De andere 410 doden zijn militanten van verschillende milities van IS.

Rusland bombardeert sinds eind september in Syrië en raakt naar eigen zeggen alleen doelen van IS. Moskou zelf heeft tot nu toe ontkend dat burgers zijn gedood door de luchtaanvallen.

Het Syrische Observatorium is in Engeland gevestigd en meldt op gezag van getuigen en activisten in Syrië over de toestand daar.

bron: ANP (De Morgen)

mening: Ik vind het goed dat Rusland zich moeit tegen IS omdat er actie ondernomen moet worden.
Ik vraag me enkel af of het wel klopt dat er "maar" 185 burger slachtoffers zijn gevallen. Rusland zelf beweert dat er geen enkel burger slachtoffer is gevallen, maar door het gebruik van bombartementen lijkt me dit heel onwaarschijnlijk.
Natuurlijk is er ongetwijfeld "colateral damage" dus dat zij de stelling maken dat er geen 1 burger slachtoffer is gevallen is zeer onwaarschijnlijk. Dus het is een beetje een dubbel gevoel dat je hierbij moet aannemen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.