actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th October 2017, 18:28
Elien V*rhaegen Elien V*rhaegen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2017
Locatie: turnhout
Posts: 40
Trump wil "IQ-tests vergelijken" met minister van Buitenlandse Zaken

Trump wil "IQ-tests vergelijken" met minister van Buitenlandse Zaken om te zien wie de slimste is


Amerikaans president Donald Trump stelt voor om "IQ-tests te vergelijken" om te zien wie van de twee de slimste is: hijzelf of zijn minister van Buitenlandse Zaken Rex Tillerson. Eerder deze maand doken geruchten op dat Tillerson Trump een "idioot" vindt.

"Volgens mij is het fake nieuws, maar als het echt zo is, zullen we IQ-tests moeten vergelijken", zo zei Trump tegen het zakenblad Forbes. Eerder deze maand had NBC naar buiten gebracht dat Tillerson Trump een "idioot" zou hebben genoemd en eraan denkt om zijn ontslag te geven. Tillerson onkent dat gerucht echter in alle toonaarden.

Ook Trump gelooft er dus niet in, maar toont zich wel zelfverzekerd. "Ik kan je nu al zeggen wie er zou winnen", zo deelde hij nog een steek uit.

Trump haalde op Twitter vandaag ook opnieuw fel uit naar de Republikeinse senator Bob Corker. Die had eerder gezegd dat Trump de VS "op het pad naar een Derde Wereldoorlog" kan brengen met zijn dreigementen, en dat het Witte Huis "een kinderdagverblijf voor volwassenen" is, "waar de oppasser vanochtend duidelijk niet op zijn werk is verschenen".

Volgens Trump is "Liddle Bob Corker" in de val gelokt door de "falende New York Times die zijn gesprek heeft opgenomen". "Hij is gebruikt om er als een idioot uit te komen, en daar moet ik mee werken!"

Bron: De morgen 10 oktober 15:57u
https://www.demorgen.be/buitenland/...te-is-b6e9c70a/

Mijn eigen mening

Ik vind persoonlijk dat een IQ test niet kan zeggen wie de slimste is. Iedereen is slim op zijn eigen manier. De ene persoon is beter in wiskunde en de andere is dan weer beter in talen. Ik vind dus dat we mensen niet mogen verglijken aan de hand van een IQ test. Ik vind ook dat Trump een beetje overdrijft met direct in de aanval te gaan met een IQ test. Ik heb het gevoel dat Trump niet goed tegen kritiek kan en met het minste beetje kritiek meteen in de aanval gaat om alles te ontkennen. Om toch maar te bewijzen dat hij een goede, slimme president kan zijn. Maar ik denk ook dat Trump wel zijn best wil doen om een goede president te worden maar dat hij bij alles wat hij doet bekritiseerd wordt. Veel mensen zien alleen maar de slechte dingen die Trump doet. Die hij zeker heeft gedaan. Hij heeft denk ik ook wel al goede dingen gedaan in zijn presidentschap.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:23.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.