actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd December 2014, 23:55
Lissa V*rvoort Lissa V*rvoort is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2014
Locatie: Westerlo
Posts: 20
Abdeslam Gharaffi: ‘Donderdag heb ik mijn nieuwe auto’

Abdeslam Gharaffi: ‘Donderdag heb ik mijn nieuwe auto’

Brussel - Het is zover: Abdeslam Gharrafi heeft het geld ontvangen om een nieuwe auto te kopen. ‘Ik heb momenteel drie auto's op het oog. Ik moet er nog één kiezen, en daarna de verzekering en de nummerplaat in orde brengen. Maar donderdag heb ik eindelijk mijn nieuwe auto', zegt hij dolgelukkig.

Wat we ons zullen herinneren van de nationale betoging op 6 november, is niet dat er zoveel duizenden mensen op straat kwamen, maar wel dat de wagen van Abdeslam Gharaffi helemaal uitbrandde. De oranje auto van de Brusselse elektricien viel ten prooi aan woedende betogers. Zijn auto en zijn materiaal gingen in de vlammen op.

Een dag later werd een website opgericht om via crowdfunding geld in te zamelen voor een nieuwe wagen voor Gharaffi. Met succes, want er werd 19.000 euro opgehaald en een deel daarvan gaat naar de goedlachse Brusselaar. ‘Ik heb het geld gekregen’, vertelt hij via de telefoon aan onze redactie. ‘Ik heb nu drie auto's op het oog, via de tweedehandssite Kapaza. Daarna moet ik nog de verzekering in orde brengen en een nieuwe nummerplaat aanvragen. Maar donderdag heb ik eindelijk mijn nieuwe auto', klinkt het.

Bron: Het Nieuwsblad http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141201_01405766

Eigen mening: Ik vind het heel goed dat deze man een nieuwe auto heeft, nadat zijn wagen werd vernield door de betogers in Brussel. Het was ook een zeer mooi initiatief om geld in te zamelen voor deze man via de sociale media.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.