actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th May 2011, 16:43
Jennifer . Verhaegen Jennifer . Verhaegen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Herentals
Posts: 69
Thumbs down Autoverkoper in zaak-Cloetens verdacht van acht aanrandingen

09:13 Tijl T., de autoverkoper uit Duffel die de hoofdverdachte is in de verdwijningszaak rond Britta Cloetens (25), is geen onbekende van het gerecht. In 2008 moest hij zich voor de rechter verantwoorden voor acht aanrandingen en verkrachtingen in Puurs en Boom. In eerste aanleg werd hij veroordeeld tot drie jaar cel.

Britta Cloetens verdween op 23 april. Net voor haar verdwijning had ze aan een vriendin verteld dat ze naar een garage ging om haar wagen te proberen te verkopen. Sindsdien is de vrouw spoorloos.

Speurders pakten inmiddels Tijl T. op, een verkoper in een Honda-garage in Wilrijk. De man was in 2008 veroordeeld tot een celstraf van drie jaar en een maand cel, maar na zijn veroordeling zat hij nog geen dag in de cel.
Reeks aanrandingen

De man werd veroordeeld voor feiten die dateren van eind 2006. Toen heerste er grote onrust in de streek van Willebroek. Niet minder dan acht minderjarige meisjes en vrouwen werden toen aangerand. De feiten gebeurden op het fietspad tussen Ruisbroek (Puurs) en Boom. De slachtoffers werden plots betast door een man op de fiets. Hij duwde hen tegen de grond en probeerde hen aan te randen.

Eind 2006 werd een 16-jarig meisje met geweld verkracht. Ze kreeg een vuistslag, omdat ze weigerde de man oraal te bevredigen. De politie verspreidde na de feiten een robotfoto en in februari 2007 boekten de speurders resultaat. Ze pakten de toen 26-jarige Tijl T. uit Duffel op. Een slachtoffer herkende hem en een ander slachtoffer herkende zijn fiets.

Bron : http://www.gva.be/antwerpen/wilrijk...nrandingen.aspx

Dit snap ik echt niet. Ik heb dit artikel in de krant gelezen en daar stond bij dat deze man helemaal alleen in de garage was op dat moment. Ik snap niet dat deze man nog alleen ergens mag werken zonder toezicht. Hij is al zoveel keer opgepakt voor verkrachtingen en andere zaken en toch kan die man zomaar ergens gaan werken en mag hij alleen in de zaak staan. Ik vind echt dat het gerecht in België op niets trekt. 3 jaar voor het verwoesten van het leven van vele meisjes en vrouwen. Dat is niets. Hier kan iedereen zomaar misdrijven plegen zonder er voor gestraft te worden. Later heeft het zelfs geen enkel effect op je leven. Je bent heel miniem gestraft en dat was het dan. Ik zeg niet dat hij het nu gedaan heeft maar het is toch verdacht.
__________________
Life is too precious & short to worry about the stupid crap. Have fun, party, dance all night, fall in love. Say anything you want to say, do what you want to do & regret nothing.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:11.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.