actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2016, 12:35
Kenzo R*ijsen Kenzo R*ijsen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: beerzel
Posts: 25
Ouders misbruikte kleuters slaan pedofiel dood

Ouders misbruikte kleuters slaan pedofiel dood

Ouders van seksueel misbruikte kleuters hebben een Braziliaanse pedofiel zo hard geslagen dat hij er het leven bij liet. "Er is een pedofiel in de kerk en hij speelt trompet in het orkest", hadden de ouders tijdens een kerkdienst geschreeuwd, waarna ze de man te lijf gingen.
Marcelo Fabian Pecollo (42) speelde trompet in het kerkorkest. Hij probeerde nog te vluchten, maar de groep razende ouders haalde hem in en sloeg hem verrot. Eén van de ouders beukte op hem in met de trompet van de man.

In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.

Het incident met de ouders vond plaats op 30 oktober, de man overleed afgelopen vrijdag.

"Toen ik aankwam, bliezen de ouders de aftocht", verklaarde priester Jorge Oesterheld aan lokale media. "Hij was er heel erg aan toe. Hij belandde in een coma en overleed vrijdag".

Metro.co.uk, 6/12/16, de redactie

Mening: Natuurlijk moord blijft moord in welke situatie dan ook en daar kan je niets aan veranderen. Het enige wat je kan doen is hopen op een verzachtende uitspraak van de rechter door de situatie waarin de ouders zich bevonden. Maar wat ik niet snap is dat een persoon die tot dertig jaar celstraf wordt veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen al na vier jaar terug op vrije benen is. Moest ik de ouder zijn van een van de kinderen zou ik mogelijk het zelfde hebben gedaan met Pecolle. Niet slagen tot de dood maar toch even goed laten aanvoelen dat kinderen misbruiken niet door de beugel kan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.