actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 16th November 2016, 10:51
joey.g*emans joey.g*emans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2016
Locatie: HERENTALS
Posts: 43
Waarom Obama plots zo mild is voor Trump

BRON
De Morgen

ARTIKEL
Waarom Obama plots zo mild is voor Trump
Waarom Obama plotseling zo mild is voor Trump

Tijdens zijn laatste reis naar Europa zal president Obama niet anders kunnen dan milde taal spreken over zijn opvolger Donald Trump. Als hij wil dat de meest delicate transitie uit de moderne Amerikaanse geschiedenis zonder spanningen en vreedzaam verloopt, zijn scherpe uithalen en beledigingen uit den boze.
Obama brengt een tweedaags bezoek aan Europa. Gisteren landde hij in Athene waar hij met premier Alexis Tsipras over de Griekse financiële crisis sprak. Hij gaf daarbij een laatste por aan de Europese Unie die volgens hem met aanhoudende draconische besparingen geen welvaart zal brengen in het zuiderse land.

DATUM
15/11/2015

EIGEN MENING
Ik denk dat Obama zo mild is over Trump omdat hij er toch niet anders over kan praten. Trump is nu eenmaal de volgende president en dus valt daar niet echt meer iets tegen in te brengen. Obama zijn tweede termijn zit er bijna op dus hij probeert er nu nog het beste van te maken om af te sluiten en dat is volgens mij nog een reden dat hij zich niet negatief meer wil laten merken in het nieuws. Ik betwijfel enigszins of Obama vanbinnen effectief een mildere opvatting heeft over de plannen van Trump, maar ik denk dat hij er niet te veel heisa over wil maken al vorens dat het werkelijk allemaal gebeuren zal.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:03.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.