actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd November 2016, 09:34
Thomas v*eten Thomas v*eten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Turnhout
Posts: 26
1.300 Wietplanten Gevonden In Limburg

Bij het parket van Limburg is een onderzoek lopende naar cannabisteelt. In de provincie vonden gisteren op verschillende adressen huiszoekingen plaats. Er werden drie personen aangehouden.
Op de Meelbergstraat in Paal bij Beringen werden in een huis 1.300 wietplanten gevonden. Vorige week werd ook een wietplantage in Heusden-Zolder ontmanteld.

Na de invallen zijn vijf verdachten gearresteerd. Het parket liet de vijf voorleiden bij de onderzoeksrechter in Hasselt. Die besliste om drie personen aan te houden en op te sluiten in de gevangenis. Het onderzoek wordt verdergezet door het gerecht in Limburg.

bron : http://nieuws.vtm.be/binnenland/215...evonden-limburg 21/11/2016

Eigen mening: De ontdekking van zo een grote hoeveelheid is altijd een groot succes bij de politie omdat dit waarschijnlijk een van de grootste vangsten is die ze in een lange tijd gevonden hebben, het gaat om een hoeveelheid van ongeveer 5 tot 6 kilogram wiet wat ongeveer komt op een straatwaarde van 5000 tot 6000 euro.. Het produceren van deze grote hoeveelheid kan iemand voor een zeer lange tijd opsluiten. wiet is in een aantal staten in Amerika legaal gemaakt door een stemming van het volk. Ik vind dat het echt schandalig is dat mensen die in Amerika deze wiet produceren hiervoor niets zouden krijgen omdat het daar legaal is en hier in België zou je dan tot meer dan 5 jaar in de gevangenis kunnen zitten voor het kweken van wiet.
Ik zeg niet dat ik vind dat wiet goed is voor iemand, maar de straffen en controles die ze doen vind ik er wel over.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:09.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.