actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th November 2016, 09:22
Thomas v*eten Thomas v*eten is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Turnhout
Posts: 26
Nieuwe Trend In Vs? Ontbijten Met Lsd!

Een beetje lsd tijdens het ontbijt? Moet kunnen volgens de zakenmannen en –vrouwen in Silicon Valley. Er wordt dan ook volop geëxperimenteerd met het hallucinerende middel. Tien milligram lsd op regelmatige basis zou namelijk de stress wegnemen en werknemers beter doen functioneren. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

Het is in Silicon Valley, de thuishaven van topadvocaten en IT’ers, een echte trend aan het worden: om de paar dagen tien tot vijftien gram lsd nemen. De kleine hoeveelheid zorgt ervoor dat er geen zogenaamde ‘trip’ optreedt, maar het zou wel helpen de stress te bannen, relaxter te leven en het zou bovendien een goede invloed hebben op de creativiteit en het energieniveau.

Het principe is simpel: in plaats van te trippen op een grote dosis en daarna een weerbots te krijgen, ga je op regelmatige basis ongeveer een tiende ervan innemen. Dat is niet genoeg om te hallucineren of verslaafd te raken, alles gebeurt dus nog onder volledig bewustzijn. Het hoeft trouwens niet alleen om lsd te gaan, het kan zelfs met middelen uit de apothekerskast: rilatine, xanax of paracetamol. Maar ook andere middelen zoals cannabis en ketamine zijn geschikt.

Bij ons?
De trend lijkt voorlopig nog niet over te waaien naar ons land. Dat zal ook niet snel gebeuren, zolang drugs hier illegaal zijn. Volgens toxicoloog Jan Tytgat (KU Leuven) blijven er echter gevaren aan verbonden, ondanks de kleine hoeveelheden. “Het risico op een overdosis blijft groot als je de dosis zelf gaat samenstellen. Als het recreatieve wegvalt, zijn psychoses en hallucinaties altijd dichtbij.”

bron:http://nieuws.vtm.be/buitenland/214...tbijten-met-lsd
mening: Ik vind dat dit een beetje overdreven is om drugs te gebruiken voor het werk. Het kan je mischien een beetje ontspannen maar als je per ongeluk een beetje te veel neemt kan de hele dag een feestje worden en zal er niet goed genoeg gewerkt worden. Ook het gebruik van relatine is zeer ongezond als u deze medicatie niet nodig hebt. langs de ene kant lijkt het mij wel leuk om deze werkwijzen is te proberen maar als ik een team zou hebben dat een opdracht moet doen tegen morge ga ik niet zeggen "kom mannen we gaan lsd pakken".
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.