actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 11th December 2014, 23:44
shanty.j*cobs shanty.j*cobs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Turnhout
Posts: 19
‘Enkel voor schakelen kreeg ik onvoldoende’

Zeventig pogingen had hij nodig om zijn rijbewijs te halen. Maar gisteren reed boer Marc Martain (47) tussen bos en veld in Zillebeke, en wij mochten meerijden. Antonius, patroonheilige van de reiziger, hield vanop het dashboard een oogje in het zeil.Tommy Huyghebaert

‘Ik kon mijn oren amper geloven toen de examinator me vertelde dat ik geslaagd was. Ik moet met zeventig pogingen meer dan waarschijnlijk de recordhouder van ons land zijn. Daarmee kom ik waarschijnlijk op de voorpagina van jullie krant.’

Marc Martain die samen met vader Joël ook buiten de Zillebeekse grenzen bekendraakte door het programma Jambers en hun exotische liefdes, gaat vandaag op het Ieperse stadhuis zijn rijbewijs halen. Gisteren slaagde hij in de praktische proeven van het examencentrum in Wevelgem.

Wij mochten achteraf voor een ritje al even plaatsnemen op de achterbank van zijn voor de gelegenheid opgepoetste Ford. ‘Ik heb enkel nog wat problemen met schakelen, daarvoor gaf de examinator me dan ook een onvoldoende.’

En het moet gezegd: de vele uren oefenen en de hulp van rij-instructeur Godfried Moortgat uit Wijtschate hebben hun vruchten afgeworpen. De Ford verlaat zonder problemen in achteruit het erf van de boerderij van de Martains en tuft even later de heuvel op.
Bron: het nieuwsblad
Mening: ik vind dat het niet kan dat een persoon zoveel pogingen kan doen om zijn rijbewijs te behalen. Indien iemand zoveel pogingen nodig heeft wilt dit naar mijn mening toch zeggen dag deze persoon zeer onbekwaam is om te rijden en dat deze persoon niet zou mogen slagen. Ik vind dat er een maximum aantal pogingen moet ingesteld worden zodat de mensen misschien meer hun best doen om hun rijbewijs sneller te halen, en zodat we onbekwame chauffeur defenities van de baan kunnen houden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.