actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th November 2012, 19:42
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 141
Taxichauffeur slaat vrouw die rit niet kan betalen bewusteloos

Omdat een vrouw de ritprijs niet kon betalen, heeft een taxichauffeur haar zaterdagavond mishandeld. De vrouw raakte bewusteloos en moest naar het ziekenhuis. Dat meldde de Nederlandse politie zondag.


De 29-jarige vrouw had een taxi gepakt vanaf Amersfoort naar Utrecht. Eenmaal in de Domstad kwam zij erachter dat ze niet genoeg geld op zak had. Daarover ontstond een conflict met de chauffeur van de taxi, die haar vervolgens begon te slaan. Ze werd uiteindelijk op de Balijelaan bewusteloos gevonden door een passant. De politie zoekt getuigen, de taxichauffeur is nog niet gevonden.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/buitenland/aid1272961/taxichauffeur-slaat-vrouw-die-rit-niet-kan-betalen-bewusteloos.aspx

Mening: Mijn mening hierover is nogal geschrokken. Ik vraag me dan ook vooral af, waarom doet zo’n man zoiets? Hij kon toch ook haar naar de bestemming brengen en daar dan aan iemand geld vragen (vrienden, familie,…). Ze Hadden ook altijd ergens bij een bankcontact kunnen stoppen. Waarom moet die man, de vrouw al direct zo toetakelen? Tegenwoordig merk ik, dat je niet echt nog veilig bent in de maatschappij. Zoals nu ook, je word toegetakeld omdat je te weinig geld bij hebt. Er zijn toch altijd oplossingen hiervoor. Ik begrijp echt niet dat sommige mensen zo kunnen reageren. Daarom hoop ik ook, dat ze hem zeker vinden en hij mag van mij best gestraft worden. Ik vind dit geen mentaliteit.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.