actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th April 2009, 00:44
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Question "Zware explosieven gevonden in puin WTC-torens"

"Zware explosieven gevonden in puin WTC-torens"


Een team wetenschappers heeft in de ruïnes van de WTC-torens onderdelen gevonden van een zeer professioneel gemaakt springtuig. Dat schrijft het Open Chemical Physics Journal.



Super-thermiet

Het team verzamelde in de dagen en weken na 9/11 stalen van het puin en vond daarin "rood-grijze chips en super-thermiet". Dat laatste is een mengsel van een metaalpoeder en metaaloxide dat gebruikt wordt bij brandgranaten, vuurwerk en in springladingen om gebouwen op te blazen. Super-thermiet is allesbehalve vrij te verkrijgen en in de VS wordt de handel volledig gecontroleerd door de overheid.


Rapport verwijderd, prof op brugpensioen

Het onderzoek werd geleid door Steven E. Jones, een professor van de Brigham Young University in Utah. In September 2006 werd zijn rapport uit de database van de unief verwijderd en werd Jones op brugpensioen gestuurd. De officiële conclusie van de overheid blijft dat de WTC-torens bezweken door de inslagen van de twee vliegtuigen, maar het rapport van Jones zal de samenzweringstheorieën weer nieuw leven inblazen.


Blog HLN, 07/04/09 (bf)
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 9th April 2009, 13:49
elienvanlimbergen elienvanlimbergen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: balen/vorselaar
Posts: 180
Of worden deze berichten de wereld ingestuurd opdat mensen zouden blijven twijfelen? Om de focus te verleggen van 'het terrorisme' naar een complottheorie binnen de eigen landsgrenzen?

Aan de ene kant vind ik het een goede zaak om niet zomaar alles aan te nemen en te blijven zoeken naar waarheid, om in de toekomst bepaalde zaken anders aan te pakken en te zorgen dat daden niet ongestraft blijven.
Aan de andere kant denk ik dan ook wel weer dat 'de toekomst' al op voorhand gedoemd is als men zo achterdochtig blijft en het verleden niet kan laten rusten.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 13th April 2009, 13:50
Lien Boogers Lien Boogers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Geel
Posts: 125
Ik vind het vrij verdacht dat die professor op brugpensioen werd gestuurd en zijn rapport uit de database werd gehaald. Het wordt altijd maar interessanter!

"Om de focus te verleggen van 'het terrorisme' naar een complottheorie binnen de eigen landsgrenzen?"

Ik moet toegeven ik twijfel toch ook nog sterk!
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 15th April 2009, 12:45
jan voorspoels jan voorspoels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: NIJLEN
Posts: 91
Het houd de legende in legende zeker in leven. En oké het zorgt ervoor dat strijd tegen het terrorisme schijnbaar gewaarborgd kan blijven, of dan ook weer niet?! Want wie is de uitvoerder/bedenker van die bommen ?!

Ach één ding is bij mij al heel lang duidelijk, we weten nog niet eens de helft van wat er gebeurd is. Er zijn zeer veel complottheorieën. En ik kan me in sommige wel vinden.

Maar onthoud de waarheid ligt op maar op een kleine plaats en die zulle we nooit vinden.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 23rd April 2009, 20:48
Jonathan Smets's Avatar
Jonathan Smets Jonathan Smets is offline
Jonathan Smets
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Noorderwijk
Posts: 139
Stuur een bericht via MSN naar Jonathan Smets
Ik heb in de week nog een heel deel van de documentaire ‘The Third Tower’ gezien op canvas. Het ging over het al dan niet opzettelijk laten instorten van toren 7 ( o.a. FBI was hier ook gezeteld) door de Amerikaanse overheid zelf. De toren werd niet geraakt door een vliegtuig, maar zakte toch loodrecht in elkaar zoals bij een sloop. Nooit eerder stortte een toren in door brand alleen. Verschillende mensen ( zoals architecten, slopers,brandweermannen,…) spreken elkaar tegen en geven argumenten waarom ze denken dat de Amerikaans overheid er zelf achter zit of niet. Ik vond dit een zeer fascinerende documentaire en heb spijt dat ik hem niet van in het begin heb gevolgd. Natuurlijk weet ik zelf niet wat de echte waarheid is, maar ik zou er helemaal niet van schrikken als Bush en company het één en ander voorbereid hebben en het daarna in een doofpot hebben gestopt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.