actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 6th December 2009, 22:10
Jelle.Adriaensen Jelle.Adriaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 106
"8.300 jobs weg bij Opel, geen 9.000"

Nick Reilly, de topman van GM Europe, heeft zaterdag bevestigd dat er bij de Europese vestigingen van Opel/Vauxhall 8.300 banen geschrapt worden. Dat zijn er iets minder dan de eerder aangekondigde 9.000.

Reilly bevestigde dat het herstructureringsplan "voor 90 ŕ 95 procent" klaar is. "Een reductie van 8.300 arbeidsplaatsen benadert het juiste cijfer", liet hij weten.

Meer details over de verdeling van de ontslagen wilde hij niet geven. Die zal hij pas op het einde van het jaar of begin volgend jaar bekendmaken.

Bron: www.gva.be
Datum: 05/12/2009

Eigen mening:
Wanneer ik zo een artikel lees wordt ik echt niet goed, men zegt dat er 8300 jobs verdwijnen bij Opel en geen 9000. De topman van GM Europe doet precies of dit een wereld van verschil is, maar het blijven nog altijd 8300 jobs! Ik vind dit een enorm hoog cijfer en het is weer verschrikkelijk voor de mensen die bij de 8300 zijn. Telkens als ik op het nieuws hoor; daar zoveel ontslagen, daar zoveel banen verloren dan ben ik toch wel blij dat ik nu voor leerkracht heb gekozen, in deze sector vallen er zeer weinig ontslagen .
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 7th December 2009, 13:54
Diewert.Alaerts Diewert.Alaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Tessenderlo
Posts: 32
Ja, ik ga helemaal akkoord met de stelling van Jelle. Maar door de economische crisis is dit onvermijdelijk geworden.
Dit is zeer spijtig van die 8300 mensen maar het is nu zo. Er zijn toch nog een paar jobs gered.
Tegenwoordig hoor je niets anders meer in het nieuws. En dan nog maar te zwijgen over wat er misschien met GM gaat gebeuren.
Het worden nog zware tijden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.