actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Global Warming
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd December 2009, 13:52
lisse.broecks. lisse.broecks. is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2009
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 29
Loop samen met Greenpeace storm voor het klimaat op 5 december

Brussel, België — Op zaterdag 5 december organiseert Greenpeace samen met de Klimaatcoalitie een grote 'stormloop' voor het klimaat. Wij rekenen op een massale opkomst zodat deze dag uitgroeit tot de grootste manifestatie voor het klimaat ooit in België. Schrijf je nu alvast in!

We willen de politieke leiders in ons land en de hele wereld een luid en duidelijk signaal geven twee dagen voor de start van de VN-klimaattop in Kopenhagen. We eisen dat ze een krachtig en wettelijk bindend akkoord goedkeuren om de klimaatverandering tegen te gaan.

www.Greenpeace.be

Dit vind ik persoonlijk een zeer goed initiatief omdat men zich inzet met zoveel mogelijk mensen voor het klimaat! In de hoop natuurlijk dat ook de politieke leiders inzien dat er iets moet gebeuren, dat men het gaat goedkeuren om klimaatverandering tegen te gaan! Moest ik kunnen zaterdag, zou ik zeker en vast gaan! Ik hoop dat vele mensen zaterdag paraat zullen zijn!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:22.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.