actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd November 2016, 08:13
Phil.n*elfransen Phil.n*elfransen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Grobbendonk
Posts: 26
Apple komt met fix voor 'aanraakziekte'

Apple heeft een oplossing gevonden voor iPhone 6 Plus telefoons wiens aanraakschermen nie meer werken. Gebruikers kunnen de smartphones tegen betaling laten herstellen.

Apple komt met fix voor 'aanraakziekte'

Apple is begonnen met een dienst die iPhone 6 Plus-telefoons met 'aanraakziekte' herstelt. Het probleem kreeg die naam nadat bleek dat de aanraakschermen op sommige 6 Plus-telefoons na verloop van tijd niet meer responsief zijn. Verschillende gadget sites hebben het probleem toegeschreven aan een fabricagefout.

Volgens Apple zelf gaan de schermen van sommige iPhone 6 Plus telefoons flikkeren of krijgen ze problemen met de Multi-Touch functie wanneer het toestel enkele keren is gevallen. Het biedt nu wereldwijd een hersteldienst aan voor zo'n 150 euro, alleen voor iPhone 6 Plus telefoons die nog 'in goede staat' zijn.

Bron: De Knack, Apple komt met fix voor 'aanraakziekte', 21/11/16, http://datanews.knack.be/ict/nieuws...mal-779127.html

Eigen mening:
Ik vind dit lachendwekkend. De titel zegt dat het gaat beteren. Dat ze het probleem gaan oplossen maar niets is waar eigenlijk. Ze gaan de iPhone maken wanneer het nog zinvol is voor de iPhone te maken. Dat is goed gezien want wanneer is een iPhone nog in goede staat ? Als je iPhone in goede staat is dan laat je die normaal gezien niet maken... dus hier heb ik echt nog mijn vragen bij.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.