actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th November 2016, 17:28
Phil.n*elfransen Phil.n*elfransen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Grobbendonk
Posts: 26
Trump: ‘Ik heb Jay-Z niet nodig’

Donald Trump heeft uitgehaald naar de steun die de Hillary Clinton krijgt van de sterren. ‘Ik heb Jay-Z niet nodig om volk te lokken’, sneerde de Republikeinse presidentskandidaat.

Beide presidentskandidaten halen in de laatste rechte lijn naar de verkiezingen alles uit de kast om de twijfelende kiezer te overtuigen. Presidentskandidate Clinton, die eerder deze week al uitpakte met Pharell Williams, kreeg tijdens een meeting in Cleveland (Ohio) steun van superster Beyoncé en echtgenoot Jay-Z.

Beiden hielden een pleidooi waarom Amerikanen voor Clinton moeten stemmen. ‘Acht jaar geleden was ik zo enthousiast dat mijn neefje, een jong zwart kind, kon opgroeien met de gedachte dat al zijn dromen te realiseren zijn. Hij zag namelijk een zwarte president die aan de macht was’, aldus Beyoncé.

‘En nu hebben we de kans om meer verandering te creëren. Ik wil dat mijn dochter opgroeit in een land met een vrouw als president. En daarom: “I’m with her”.

Beyoncé riep vervolgens ook op om te gaan stemmen. ‘Kijk eens van hoe ver we zijn gekomen. Vrouwen hadden eerst geen enkele stem. En nu kunnen we geschiedenis schrijven door de eerste vrouwelijke president te kiezen.’

Dat Beyoncé en Jay-Z zijn rivale Clinton steunen, kan Trump maar weinig schelen. ‘Ik heb J-Lo of Jay-Z niet nodig om volk te lokken’, zo zei hij. ‘Ik ben hier helemaal alleen, ik heb niets of niemand nodig, geen gitaar of geen piano.’

Bron: De standaard, Trump: ‘Ik heb Jay-Z niet nodig’, 5/11/16, http://www.standaard.be/cnt/dmf20161105_02557110

Eigen mening:
Hier heb ik twee meningen over. Mijn eerste mening is dat trump het voelt koken aan zijn voeten waardoor hij zo reageert. Want mocht hij favoriet zijn zou hij er ook alles voor gedaan hebben om zich populair te maken met behulp van sterren. Maar aan de andere kant heeft hij wel gelijk. Het gaat er wel over. Je moet niet de hele tijd mensen gaan manipuleren aan de hand van sterren want met wat ben je dan mee bezig. We zullen wel zien of dat het heeft gewerkt of niet over een week.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:20.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.