actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th June 2006, 10:54
Anke_Fleerakkers Anke_Fleerakkers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Sint-Lenaarts
Posts: 53
74-jarige drugskoerier 30 kg marihuana

De federale politie heeft dinsdag een 74-jarige Portugese drugskoerier opgepakt op de luchthaven van Zaventem. De man had enkele dagen voordien een bagagetrolley met 30,8 kilogram marihuana achtergelaten in de aankomstzone.

Zaterdag vonden de luchthavenautoriteiten de achtergelaten trolley in de aankomstzone. Omdat twee dagen later niemand de bagage had opgeëist, besloten ze de koffer open te maken. Ze vonden twee pakken marihuana met een totaal gewicht van 30,8 kilogram.

Dinsdag slaagde de politie erin de eigenaar van de bagage op te sporen. Toen hij een vlucht naar Johannesburg wilde nemen, werd hij gearresteerd. De man heeft intussen bekend dat hij al vier soortgelijke smokkelreizen ondernam.

Het is toch wel vrij dom om zo'n trolley te laten staan in een luchthaven.. Ze komen er toch achter van wie die koffer is. Als hij ze nu gewoon meegenomen had, dan had niemand waarschijnlijk te weten gekomen wat er in die zak zat, want blijkbaar wist men nog niet wat er in de trolley zat.
__________________
The greatest thing you’ll ever learn is just to love, and be loved in return.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 15th June 2006, 12:14
Kevin De Roover Kevin De Roover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Itegem
Posts: 65
Die ouderen van tegenwoordig

Het is alvast positief te weten dat ouderen zich dan toch geroepen voelen om nog aan het werk te blijven. Negatief is dan wel dat deze oudere in dit geval criminele feiten pleegt, onbegrijpelijk
Waarschijnlijk gebruiken ze oudere mensen omdat deze minder verdacht lijken???
Ik zie in een ding de humor wel, zijn ouderdom die hem misschien de "baan" bezorgde, is zijn vonnis. Naarmate we ouder worden neemt het geheugen af en dat is deze man in dit geval fataal geworden. En eens te meer blijkt dat de controles niet waterdicht zijn. Ik ben eens curieus naar de uitspraak, zal hij misschien als verzachtende factor ontoerekeningsvatbaar ten gevolge van een alzheimer aanval pleitten? We zullen zien.
__________________
Quality is never an accident it is always the result of an intelligent effort
(J.Ruskin)
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 15th June 2006, 13:02
DorienFaes DorienFaes is offline
Dorien
 
Geregistreerd op: Oct 2005
Locatie: Arendonk
Posts: 64
74-jarige drugskoerier

Ik vind het eigenlijk best grappig. Ze zeggen toch "Oud en wijs". Nu in dit geval wel oud maar zeker niet wijs.
Ik begrijp wel niet dat men daar niet strenger op controleert?
Ouderen gebruiken om drugs te smokkelen en minder op te vallen is een goede truc. Nu kan die man zijn oude dagen doorbrengen in de gevangenis...
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 15th June 2006, 13:49
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Hasselt
Posts: 224
Citaat:
Orgineel gepost door DorienFaes
Nu kan die man zijn oude dagen doorbrengen in de gevangenis...


Volgens mij gaat hij door zijn ouderdom slechts een voorwaardelijke straf krijgen
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.