actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd November 2014, 07:24
Brenda.T*ga Brenda.T*ga is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Lichtaart
Posts: 77
De Block vindt beperkt aanbod cannabis 'onderzoek waard'

De Block vindt beperkt aanbod cannabis 'onderzoek waard'

De nieuwe minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) krijgt al snel een moeilijk dossier op haar bord: het drugsbeleid. Een goed onderzoek waard, vindt ze.

In De Standaard zegden de criminologen Brice De Ruyver en Cyrille Fijnaut eerder dat er in een beleid dat de volksgezondheid vooropstelt, plaats kan zijn voor een beperkt en gereguleerd aanbod van cannabis.

'Ze leggen met hun voorstel de vinger op de wonde', aldus De Block. 'Maar we moeten er wel voorzichtig mee zijn. Het gaat om verslavende middelen. Het is minstens het onderzoeken waard. We moeten erover samenzitten met Justitie en met Binnenlandse Zaken. Ook met de deelstaten. Zij zijn verantwoordelijk voor preventie.’

Bron: www.standaard.be/cnt/dmf20141102_01355411
3/11/2014

Mening: Ik vind ook dat er iets moet gebeuren en ik vind dat De Block hier wel gelijk heeft. Ze moeten er wel voorzichtig mee omgaan omdat het om verslavende middelen gaat. Ik hoop gewoon dat ze een goede manier vinden voor de preventie. Ik ben al blij dat ze eraan denken om iets te doen.
Ik heb zelf een goede vriend die veel problemen heeft gehad met drugsgebruik dus dit ligt een beetje gevoelig. Ik vind het iets heel belangrijk omdat het toch veel gebeurt en het loopt nog steeds vaak uit de hand.

Laatst aangepast door Brenda.T*ga : 3rd November 2014 om 07:31.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:19.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.