actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 19th October 2012, 08:43
S*lvia.Verelst S*lvia.Verelst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herselt
Posts: 86
Meer dan 4.000 brandstofdiefstallen in 2011

Meer dan 4.000 brandstofdiefstallen in 2011

BRUSSEL - De federale politie heeft in 2011 4.024 brandstofdiefstallen vastgesteld. Het ging om 821 feiten van diefstal van benzine, 2.660 feiten van diefstal van diesel en 543 feiten van diefstal van stookolie. Dat bericht La Dernière Heure vrijdag.
De cijfers liggen daarmee fors hoger dan de 3.311 brandstofdiefstallen die geregistreerd werden in 2010 en de 2.345 in 2009. Daders hebben het gemunt op stookolietanks en op de brandstoftanks van vrachtwagens en personenvoertuigen.
Het aantal feiten van mensen die hun wagen voltankten zonder te betalen, nam dan weer af: van 4.655 in 2009, naar 4.242 in 2010 en 3.420 in 2011.

bron: www.nieuwsblad.be

mening: Ik vind het opmerkelijk dat er zoveel brandstofdiefstallen zijn. Dit is volgens mij een gevolg van de crisis. De brandstof die men gestolen heeft zou men voor een hoog bedrag illegaal kunnen verkopen of men kan het voor eigen gebruik gebruiken. De brandstof blijft ook enkel stijgen. Het is wel goed dat er minder feiten zijn waarbij men hun wagen voltankt zonder te betalen, maar ook dit aantal blijft naar mijn mening hoog.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:18.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.