actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th December 2013, 19:46
Laura.P*roni Laura.P*roni is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Geel
Posts: 21
Regi wil Free Record Shop redden

Regi Penxten en zijn platenfirma CNR willen alles op alles zetten om de muziekketen Free Record Shop te doen blijven bestaan. De 37-jarige producer heeft zelf reclamespotjes gefinancierd waarin hij mensen oproept om de winkel te redden.

Penxten financiert een campagne om de failliet verklaarde Free Record Shop te redden van de ondergang. ‘Vanaf maandag 16 december loopt er een spotje op VTM waarin ik de keten een warm hart toedraag’, zegt hij in Het Laatste Nieuws. Penxten betaalt zelf de zendtijd en de productie van de spotjes. Hij wil iets terugdoen voor de muziekketen omdat hij dankzij hun winkel 100.000 exemplaren heeft verkocht van ‘Regi in the mix’.

De Milk Inc.-bedenker weet dat het een moeilijk tijdperk is voor de cd, maar hij gelooft niet dat iedereen hun muziek digitaal koopt. ‘Een pakje onder de kerstboom is toch leuker dan een bon?’, zegt hij. Penxten wordt al geruggensteund door Natalia, Kris Wauters en Rocco Granata. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Bron
http://www.nieuwsblad.be/article/de...131213_00885619

Eigen mening
Ik vind het een heel goed initiatief van Regi. Ik vind persoonlijk zelf ook heel jammer dat Free Record shop failliet gaat doordat er steeds meer en meer gratis muziek te vinden is. Ik vind het het heel goed dat ze dit probleem willen aanpakken en er alles aandoen om het te voorkomen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:28.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.