actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd June 2023, 03:51
bijlinda's Avatar
bijlinda bijlinda is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Hasselt
Posts: 1,687
Angry Help! Mijn loon als zijinstromer?

Minister Weyts, ik werk al negen maanden als zijinstromer in het onderwijs en ik ken nog altijd mijn loon niet


Liesje Liagre werkt al negen maanden in het onderwijs en weet nog altijd niet hoeveel ze zal verdienen. De diensten van de Vlaamse overheid zijn bovendien al maanden onbereikbaar. Is dit hoe minister Weyts extra personeel wil aantrekken?



U hebt het wellicht al vernomen: er is een schrijnend lerarentekort. Bevoegd minister Ben Weyts (N-VA) wil dus meer mensen in het onderwijs aanstellen, ook mensen met een masterdiploma. Gelukkig maar. Hoe meer diversiteit in het lerarenteam, hoe beter dat team tegemoet kan komen aan de noden van de leerlingen.