|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Belgische kinderverkrachter opgepakt in VS
De Amerikaanse politie heeft in Ocala, in de staat Florida, een Belg opgepakt die in ons land wordt gezocht voor de verkrachting van een twaalfjarige jongen in 2009. Dat melden EFE en de nieuwssite ocala.com.
De 31-jarige Andy V. werd in ons land in 2001 al veroordeeld voor de verkrachting van twee minderjarigen. V. werd opgepakt door de U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) terwijl hij illegaal aan het werk was. Hij wordt ook beschuldigd van afpersing. Volgens de ICE kwam V. de VS binnen in oktober 2009 met een visum van negentig dagen en verblijft hij momenteel onwetmatig in de VS. Hij blijft in voorhechtenis tot hij naar ons land kan worden gestuurd. http://www.standaard.be/artikel/det...DMF20101113_028 Mening: Ik vind het niet kunnen dat iemand die zoiets heeft gedaan gewoon weggeraakt uit ons land. Ik vind het wel heel goed dat ze hem gevonden hebben. Hopelijk komt hij er niet zo makkelijk vanaf want deze man heeft blijkbaar al veel misdaan en is toch kunnen weggeraken. Ik snap wel niet hoe hij uit ons land is kunnen weggeraken. Men controleert dit toch? |