actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th December 2009, 09:32
Stef.Van.Bauwel Stef.Van.Bauwel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Hulshout
Posts: 66
Belgisch extreem-rechts N-SA mag niet vergaderen in Veenendaal

Belgisch extreem-rechts N-SA mag niet vergaderen in Veenendaal

Een bijeenkomst op zaterdag van de Belgische extreem-rechtse partij Nieuw-Solidaristisch Alternatief (N-SA) in het Nederlandse Veenendaal is op het laatste moment afgelast. De verhuurder zag de politieke activiteit in zijn gebouw niet zitten en zegde het contract op, zo meldde hij zaterdag.

Het Belgische N-SA had bij een speeltuinvereniging in Veenendaal een zaaltje gehuurd om te vergaderen. De partij zou haar Nederlandse achterban willen uitbreiden. Vrijdag ontdekte de linkse actiegroep AntiFascistische Aktie dat de N-SA in Veenendaal zou samenkomen. De groep pleegde een telefoontje naar de verhuurder om de bijeenkomst te voorkomen.

Bron: www.standaard.be, 13 december

Mening: Ik vind het een zeer laffe daad. Waarom mag een extreem-rechtse partij niet vergaderen? Ik denk dat het recht van bijkomst en vergaderen toch nog altijd van kracht is. Als je dit artikel leest merk je echt wel dat sommige politiekers geen ruggegraat hebben. Ik snap niet dat iemand dit wil doen mislopen. Ze zullen hoe dan ook toch vergaderen. Het is dus slechts uistel. Ik ben zelf geen racist maar ik vind wel dat iedereen het recht heeft om te vergaderen. En dat de verhuurder het contract opzegt snap ik ook niet. Hij verdient geld omdat mensen het huren, maar omdat hij een telefoontje krijgt zegt hij dit af. Ik vind zulke dingen echt "kwatch"!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:14.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.