actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd December 2017, 15:54
Dries.J*cob Dries.J*cob is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2017
Locatie: Schoten
Posts: 20
Trump ontkent dat hij FBI vroeg onderzoek naar Flynn stop te zetten

De Amerikaanse president Donald Trump ontkent dat hij aan de FBI gevraagd heeft om het onderzoek stop te zetten naar zijn voormalig nationaal veiligheidsadviseur Michael Flynn. Die laatste heeft vrijdag toegegeven dat hij tegen de FBI gelogen heeft over de banden tussen het campagneteam van Trump en Rusland.

"Ik heb nooit aan Comey gevraagd om het onderzoek naar Flynn stop te zetten. Weerom fake news om opnieuw een leugen van Comey te dekken", tweette Trump.
In een hoorzitting in juni in de Senaat had voormalig FBI-directeur Jams Comey bevestigd dat Trump hem persoonlijk vroeg om het onderzoek naar Flynn een halt toe te roepen.

Bron: Geraadpleegd op 3/12/2017 op De Morgen
https://www.demorgen.be/buitenland/...etten-b175f78b/

Mijn mening: Hoewel ik het niet altijd eens ben met het spreekwoord ''waar rook is is vuur" moet ik toch toegeven dat ik de hoeveelheid ''fake news'' over Trump in twijfel trek. Het kan gewoonweg niet dat dit weer een valse beschuldiging is aan het adres van de controversiële president van de USA. Iedereen liegt volgens hem, zelf de mensen aan wie hij in het verleden zijn vertrouwen schonk. Ik vraag mij af hoelang Trump zijn weinige geloofwaardigheid nog zal kunnen behouden.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:19.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.