actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th November 2015, 11:34
Neal.M**ulemans Neal.M**ulemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Herenthout
Posts: 71
Verdachte en mogelijke getuige van aanslagen in Parijs opgepakt


In het onderzoek naar de aanslagen in Parijs zijn donderdag twee personen opgepakt. Een van hen is een verdachte, de andere een mogelijke getuige, meldt het federaal parket vrijdag.

Op 13 november werden in Parijs 130 mensen gedood tijdens aanslagen op verschillende plaatsen in de Franse hoofdstad. Het ergste bloedbad deed zich voor in concertzaal Le Bataclan, waar terroristen van ISIS binnenvielen tijdens het concert van Eagles of Death Metal en 89 mensen van het leven beroofden.

Tijdens de aanslagen kwamen bijna alle daders om het leven, maar Salah Abdeslam uit Molenbeek wist wel te ontsnappen. Hij is nog steeds voortvluchtig. Ook Mohamed Abrini, de man die Abdeslam naar Parijs gebracht zou hebben, wordt opgespoord.

Bron: De standaard, http://www.standaard.be/cnt/dmf20151127_01992507

Mijn mening: Ik vind het goed nieuws dat men ondanks de daling van het terreur niveau nog steeds intensief verder zoekt naar terroristen of handlangers ervan. Dat Abdeslam nog steeds niet is gevat vind ik wel duiden op een slechte werking van de betrokken overheidsdiensten. Voor de aanslagen heeft men zicht nooit zorgen gemaakt over mogelijke terroristen in België waardoor het nu heel moeilijk is om op korte tijd alle potentiële terroristen op te speuren. Vanuit het buitenland komt hierop ook heel wat kritiek. Ik hoop dat men ontwaakt is bij de veiligheidscellen in ons land en dat men de zoektocht verder zet tot het bittere einde.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.