actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th October 2015, 12:41
mathias.s*erkens mathias.s*erkens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Beerse
Posts: 40
"Studio 100 laat nieuwe K3-brooddozen nu al maken"

Lauren, Jindra en Hanne. Dat wordt de nieuwe K3. Althans, als we de sociale media mogen geloven. *Volgens 'ingewijden' zou het Limburgse merchan*disingbedrijf achter de populaire kinderpopgroep al volop brooddozen bedrukken met de beeltenis van het *nieuwe trio.

Eén tweet zwengelde de geruchtenmolen met een welgemikte zwaai op gang. "Ik ken de nieuwe K3. Iemand uit mijn familie maakt de nieuwe boterhammendozen al", schreef iemand. Het bericht verspreidde zich als een lopend vuurtje en even *later bevestigde ook Jolien Van der Steen uit Grobbendonk, bekend als de bikinibabe die beloofde te trouwen als de Rode Duivels het WK wonnen, het gerucht op Twitter met een soortgelijk verhaal. "Ik kreeg van een vriendin te horen dat haar vader in het *bedrijf waar hij werkt de nieuwe K3-brooddozen al aan het drukken is", vertelt ze ons aan de telefoon. "Ze had het bericht op Facebook gezet, maar er weer *afgehaald omdat er te veel reactie op kwam en ze vreesde dat haar vader z'n job zou verliezen. Ondertussen heb ik het verhaal al van verschillende mensen gehoord, dus ik vermoed dat het wel waar moet zijn."

Hallo *Studio 100? "Dat er nu al brooddozen worden geprint met de foto van de nieuwe K3'tjes is absoluut niet waar", klinkt het daar. "De nieuwe merchandising wordt op 7 november in gang gezet met een eerste *fotoshoot voor de nieuwe cd '10.000 luchtballonnen' die op 18 december uitkomt." Toch gaan er steeds meer geruchten de ronde dat de uitslag al bekend zou zijn.


Bron:http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek...-al-maken.dhtml 28/10/2015

Mening: Ik wist al langer dat zo'n programma geldklopperij is, laat de mensen maar stemmen en betalen en uiteindelijk haalt het niets uit omdat het al beslist is wie er zal winnen. Ik weet zeker dat dit niet enkel en alleen bij dit programma zal zijn, maar ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.